پازل دشمن را تکمیل نکنیم!

یکی از اهداف دشمن که توسط رسانه های مختلفی که در اختیار دارد دنبال می شود، ناامیدسازی مردم نسبت به حاکمیت و اجزای آن است.

یکی از اهداف دشمن که توسط رسانه های مختلفی که در اختیار دارد دنبال می شود، ناامیدسازی مردم نسبت به حاکمیت و اجزای آن است. تبلیغ گسترش فساد به تمام سطوح و لایه های حاکمیت و مدیریت جامعه و بیان اینکه فساد در ایران سیستمی شده است، دقیقا در راستای ناامید سازی مردم نسبت به نظام است. هرچند کسی نمی تواند وجود فساد را در دستگاه های مختلف انکار کند، اما این به معنی فساد سیستمی نیست چراکه هر گاه فسادی توسط دستگاه های نظارتی کشف شود مسببان آن مجازات می شوند و کسی از افراد جامعه حتی اگر جزو مقامات کشوری و لشگری باشند در این خصوص مصونیتی ندارند.

با توجه به شگردهای پیچیده دشمنان ملت ایران در ناامیدسازی مردم، بعضا مشاهده می شود افرادی که دستی بر قلم دارند و یا تریبونی در اختیار دارند بی مهابا نظام و قوای آنرا به فساد سیستمی متهم کرده و ناخواسته همان اهداف دشمن رادنبال می کنند. افشای فساد و فسادهای اقتصادی برای پیگیری و مجازات مسببان آن و مطالبه مجازات بی رحمانه فاسدان امری مطلوب و بلکه لازم است، اما اغراق گویی و برپایی مسابقه اثبات حجم و گستره فساد و اتهام فساد سیستمی به اجزای حاکمیت نتیجه ای جز ناامیدسازی مردم نخواهد داشت. مراقبت کنیم که به اسم نقد وضع موجود، آب به آسیاب دشمن نریزیم و پازل جنگ روانی دشمن را در این خصوص کامل نکنیم.

برگرفته از کانال معيار در سروش

meyar.pb@ 

habib49@