استاندار جدید سمنان:

طرح‌های توسعه‌ای استان سمنان را دنبال می‌کنم/ مصوبات سفر دولت پیگیری می‌شود

استاندار جدید سمنان با بیان اینکه اولویت نخست ما اجرای طرح‌های توسعه‌ای این استان است، گفت: مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان پیگیری می‌شود.

هادي نيوز: علیرضا آشناگر که ساعاتی قبل در جلسه هیأت دولت به‌عنوان استاندار جدید سمنان انتخاب شد، در مورد برنامه‌های اولویت‌دار خود در استان سمنان، اظهار کرد: سمنان علاوه بر نقش منطقه‌ای، از نقشی ملی در کمک به توسعه کشور برخوردار است.

استاندار جدید سمنان ادامه داد: معتقدم سمنان استانی است که قابلیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌هایی مانند صنعت دارد و می‌تواند جاذبه‌ای برای جذب جمعیت استان‌های هم‌جوار ازجمله استان تهران باشد.

آشناگر تأکید کرد: سمنان ازنظر منابع انسانی و نیروهای متخصص استان مطرحی است و موقعیت خاص جغرافیایی دارد.

وی تأکید کرد: استان سمنان سالانه محل تردد 25 میلیون زائر از استان‌های مختلف به سمت مشهد مقدس است که اهمیت خاصی دارد. 

استاندار جدید سمنان با بیان اینکه اولویت نخست ما اجرای طرح‌های توسعه‌ای استان است، اضافه کرد: هدف مهم ما توقف استان سمنان در ایستگاه توسعه پایدار است.

آشناگر با تأکید بر اینکه باید محدودیت‌های پیش روی توسعه صنعت را برطرف کنیم، تصریح کرد: این محدودیت‌ها از جمله کمبود منابع آبی باید برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه باید کمک کنیم یک وفاق و همدلی در استان سمنان حاکم شود، افزود: فضای آرام و به دور از هر التهابی می‌تواند به بسترسازی برای ورود سرمایه‌گذاران به استان کمک کند و ما را در حرکت شتابان به سمت توسعه سوق دهد.

استاندار جدید سمنان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان و اسناد توسعه را در استان دنبال کنیم و این کار با همکاری و تعامل انجام می‌شود.

فارس