فرمانده کل سپاه پاسداران:

اگر دولت پاکستان تروریست‌ها را مجازات نکند، اقدامات جبرانی انجام خواهد گرفت

سرلشکر جعفری با بیان اینکه دولت پاکستان عناصر خطرناک برای اسلام و ضدانقلاب را در منطقه پناه داده و می‌داند که محلشان کجاست و در حمایت نیروهای امنیتی دولت پاکستان هستند، گفت: دولت پاکستان باید نسبت به این جنایتی که انجام شده، پاسخگوی قطعی باشند.

هادی نیوز:  سردار محمدعلی جعفری شامگاه جمعه در حاشیه مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اراده‌ای که نظام جمهوری اسلامی در اثر خون این شهیدان، در برابر توطئه‌ها و حمایت‌هایی که دولت‌های مرتجع منطقه، عربستانی‌ها و اماراتی‌ها با دستور امریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند دارد، اظهار داشت: حتماً اقدامات جبرانی انجام خواهیم داد و انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دولت پاکستان این عناصر خطرناک برای اسلام و ضدانقلاب را در منطقه پناه داده و می‌داند که محلشان کجاست و در حمایت نیروهای امنیتی دولت پاکستان هستند، خاطرنشان کرد: دولت پاکستان باید نسبت به این جنایتی که انجام دادند پاسخگوی قطعی باشند.

وی با تاکید بر اینکه اگر دولت پاکستان آن‌ها را مجازات نکند اقدامات جبرانی بر این نیروی ضدانقلاب انجام خواهد شد، تصریح کرد: دولت پاکستان هم آثار و پیامدهای حمایت از نیروی ضدانقلاب را خواهد دید.

سردار جعفری با اشاره به اینکه امروز شرایط به گفته رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی با گذشته متفاوت است یادآور شد: دولت پاکستان باید نحوه برخورد با این عناصر ضد انقلاب را تغییر دهد.

دفاع پرس