بیانیه سازمان بسیج مناسبت روز جهانی قدس

 

فرا رسیدن سالروز قدس که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود، پویش عظیم مردمی در نفی استکبار و نظام سلطه و محکومیت رژیم کودک کشی است که به راحتی حاکمیت ملی مردم مظلوم فلسطین را غصب و بیش از نیم قرن بر سرزمین های مستضعفان استیلا یافته اند.

سالروز قدس نماد تظلم خواهی مردم مظلومیست که از خانه و کاشانه خود آواره شده و از سوی رژیم غاصب و منحوس صهیونیست با ددمنشی تمام به خاک و خون کشیده می شوند و تاسف عمیق آنکه سازمان دروغین حقوق بشر نه تنها دیده بان ظلم و بی عدالتی اند بلکه به امر اربابان صهیونیستی و آمریکایی خود دم فرو بسته و امیال استراتژیک خون خواران را به نظاره می نشینند.

وجدان های بیدار دنیا واقفند:

رژیم کودک کش صیهونیست در اصل دولت مردان کاخ سفید را راهبری نموده و هرگونه جنایت، ترور، آشوب، شرارت و تحریم ها و تروریسم اقتصادی برآیند اتاق های فکر و چشم انداز جنایتکارانی است که با اتحاد خبیصانه با اعراب مرتجع منطقه ایجاد ناامنی و چالش های سیاسی و استراتژیکی را در غرب آسیا فراهم و با تولید جریان های تکفیری و سلفی، وحشی گری و سبوعیت را در منطقه رقم می زنند. حال آنکه فروش کارخانجات تسلیحاتی خود به نفع نظام سرمایه داری را نیز باید به تفکر فضاحت بار این جنایت کاران اضافه کرد.

انقلاب اسلامی از زمان بروز و ظهور خود در منطقه به مدد تفکرات استراتژیک بنیان گذار فقید انقلاب حضرت امام راحل عظیم الشان و در حال حاضر خلف صالح آن عزیز سفر کرده حضرت امام خامنه ای  (مدظله العالی) تمامی معادلات مذبوحانه جبهه کفر، استکبار و نفاق را به چالش مبدل کرده و حال آنکه سربازان و بسیجیان تربیت یافته آن بزرگان هرگونه تفکر توسعه طلبانه و خباثت آمیز تروریست های صهیونیستی و آمریکایی را به یاس مبدل خواهند کرد.

انقلاب اسلامی به عنوان قطب قدرتمند فرهنگی، دینی و ایدئولوژیک در جهان نه تنها مانع جدی در برابر تجاوزگری های رژیم غاصب صهیونیست و اذنابش می باشد بلکه با روح ایمان استقامت و با برخوداری از بسیجیان غیور مکتب ولایت مانع از پیاده شدن برنامه های سلطه طلبانه و بهره گیری از منابع کشورهای مسلمان خواهد شد.

مردم مسلمان و مظلوم فلسطین و اقصی نقاط جهان بدانند:

موج اسلام خواهی و ظلم ستیزی و نفی استکبار عرصه را برای کافران و ملحدین جهان تنگ و صدای خرد شدن استخوان ستمگران و کاخ غاصبین به گوش می رسد و دیر نیست که پیام ولی امر مسلمین جهان در سراسر گیتی محقق و طنین انداز شود که صهیونیست و اذنابش به زباله دان تاریخ گسیل شدند.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن دعوت مردم غیور، شریف و موقعیت شناس ایران اسلامی به راهپیمایی روز جمعه اطمینان دارد ان‌شاالله با حضور حماسی خود شکوهی دیگر از نفی استبداد و ستم را در جهان به نمایش خواهند گذاشت.

دیری نمی پاید تا همه ی مستضعفین جهان اسلام شکست و نابودی استکبار جهانی را به نظاره بنشینند و فتح و نصر مسلمین بر جبهه کفر را جشن بگیرند.

ان وعد الله حق

 

برگرفته از کانال معيار در سروش