سرلشکر سلامی:

با وجود تحریم‌ها به پیشرفت‌های عظیمی دست یافتیم/ بدون عبور از مرز تحریم‌ها نمی‌توان به اقتصاد شکوفا رسید

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با وجود تحریم‌ها به پیشرفت‌های عظیمی دست یافتیم و نشان دادیم که بدون عبور از مرز تحریم‌ها نمی‌توان به اقتصاد شکوفا رسید.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در حسینیه ثارالله ارومیه اظهار داشت: طی بازدید از مرزهای منطقه شاهد تغییرات دلنواز، چشم‌نواز، حیرت‌انگیز و باصلابت بودیم که چگونه فرزندان انقلابی این ملت سینه ستبر کوه‌ها را شکافته‌اند و جاده‌ها را عبور داده اند تا به رأس قله‌های دست‌نایافتنی برسند.

سردار سلامی افزود: تسخیر و تسلیم قله‌ها توسط نیروهای مومن و رزمندگان اسلام باعث ایجاد امنیت پایدار، استقلال و عظمت و امنیت سرزمینمان می‌شود. من به سهم خودم دست رزمندگان غیور و فداکار که با روحیه امیدبخش ایستاده‌اند و تنها پیامشان این بود که «سلام ما را به رهبر برسانید و بگویید تا آخر ایستاده ایم» را می‌بوسم.

فرمانده کل سپاه گفت: ایستادگی در برابر دشمنانی که در تلاش برای نفوذ به درون ملت هستند رمز عزت و عظمت رزمندگان این منطقه است. اینجا سرزمین تشییع جنازه سیاست قدرت‌های بزرگ و به گورستان سپردن سناریوهای بیگانگانی است که به تخریب نظام و امنیت ملی کشور اندیشیده‌اند.

وی افزود: آذربایجان غربی مقر شکست آرزوهای ۴۰ ساله دشمنان این مرز و بوم است. ما بر اساس ایمان، اسلام و ایران؛ متحد هستیم و هیچ دشمنی قادر به وارد آوردن کوچکترین آسیب بر پیکره این امت واحده نیست. شکوه و بزرگی ما به عبور از مشکلات و نبرد با دشمنان بزرگ و متوقف نشدن در برابر دشمنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه جهان امروز اعتلای قدرت، فرهنگ و شوکت ملت ایران را ستایش می‌کند، گفت: همه جهان قدرتمند تصمیم گرفته بود ایران را تجزیه و ملت را تسلیم کند، این سیاست‌ها واقعی بودند اما در مقابل آن‌ها یک حقیقت زنده همانند نام امام کبیر انقلاب (ره) وجود داشت. ملت ایران در پرتو ولایت رهبران بزرگشان با اسلام پیوندی برقرار کرده که بر همان اساس حقیقت زنده ایستادگی پایان ناپذیر شکل گرفته است.

دفاع‌پرس