حجت‌الاسلام صدیقی:

فضای خوبی برای مبارزه با مفاسد در قوه قضائیه به وجود آمده است

حجت الاسلام کاظم صدیقی گفت: با ریاست جدید بر قوه قضاییه فضای خوبی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در این قوه به وجود آمده است.

هادی نیوز: حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران، درباره سخنان رئیس جمهور در نشست سران قوا برای مبارزه با فساد، اظهار داشت: آقای رئیسی در برخورد و مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی به هیچ عنوان باندی و جناحی عمل نکرده و اینگونه سخنان خود در تضاد و مقابله مبارزه با فساد است.

وی تاکید کرد: با ریاست آقای رئیسی بر قوه قضاییه فضای خوبی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در این قوه به وجود آمد و ارزش و اعتبار این قوه در دیدگاه مردم دو چندان شد، بنابراین می‌خواهند این حضور و تاثیر را کمرنگ کنند.

به گزارش فارس، 24 شهریورماه سال جاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا به میزبانی نهاد ریاست جمهوری برگزار شده بود که  برخی افراد از جمله رئیس جمهور در این جلسه نسبت به روند دادگاه‌های مفاسد اقتصادی به آیت الله رئیسی انتقاد کردند که با واکنش رئیس قوه قضائیه و اژه ای معاون اول مواجه شدند.

رئیس جمهور معتقد است که با مفاسد اقتصادی برخورد جناحی شده است. در این جلسه آیت الله رییسی ضمن توضیحاتی در رد این ادعا از دولتمردان و آقای روحانی خواسته است که هر پرونده‌ای که دولت مدعی است با آن برخورد جناحی شده، اعلام نماید تا مورد رسیدگی قرار گرفته و در انتها نتیجه نیز به اطلاع مردم برسد.

فارس