ضربه سهمگین سپاه پاسداران به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن+آشنایی با شبکه جاسوسی روح الله زم

روح الله زم که چند سالی است با راه اندازی کانال تلگرامی موسوم به آمد نیوز در خارج از مرزها به ابزاری در دست سرویس های جاسوسی و ضد انقلاب تبدیل شده بود و اقدام به نشر اخبار کذب علیه کشور می‌کرد توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخارج از ایران دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

هادی نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای با اعلام خبر عملیات دستگیری «روح الله زم» سرشبکه سایت ضد انقلاب موسوم به «آمد نیوز» طی عملیات پیچیده و حرفه‌ای سازمان اطلاعات سپاه، بر شکست و جا ماندن سرویس های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه تاکید کرد.

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و عاشورایی ایران اسلامی!

در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی و تجدید میثاق رهروان کربلا با آرمان‌های جاودان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که دشمنان امت اسلامی مقهور عظمت و شکوه راهپیمایی و اجتماع عظیم و میلیونی زائران، با حقد و حسد نظاره‌گر تجلی قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی شده‌اند؛ خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف خفیه و بیکرانش، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه را یاری بخشید تا یکی از سرشاخه‌های سراب رسانه ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی یک عملیات پیچیده با حربه ی فریب اطلاعاتی گرفتار سازند و با غافلگیری و دستگیری این عنصر پلید و مزدور، دست برتر و ابتکار عمل خود را در مقابل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نشان دهند.

[سپاه پاسداران «روح‌الله زم» را دستگیرکرد]

سازمان اطلاعات سپاه، در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چند وجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را  مدیریت و  فریب داد و "روح الله زم" سرشبکه سایت ضد انقلاب و معاند "آمدنیوز" را که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان و نیز حمایت ضد انقلاب خارج نشین و عوامل داخلی آنها، به عنوان یکی از آبشخورهای محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی؛ ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور را اداره می‌کرد را به داخل کشور هدایت و بازداشت کند.

نامبرده به رغم اینکه تحت هدایت سرویس اطلاعاتی فرانسه و حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتبط با سایر سرویس های اطلاعاتی قرار داشت و به صورت شبانه روزی با روش های پیدا و پنهان و در پوشش های گوناگون و چند لایه ای مورد حفاظت قرار می‌گرفت، در دام فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه افتاد.

با سپاس به درگاه کبریایی و آرزوی قبولی طاعات و ابراز ارادت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ساحت مقدس شهدای کربلا در این ایام نورانی و معنوی؛ اطلاعات تکمیلی پیرامون این عملیات بزرگ -که بیانگر شکست و  جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه است- و نیز شبکه پوششی گسترده و پیچیده مذکور، متعاقباً به استحضار ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی رسانده خواهد شد.»

 

انتشار این خبر در کانال موسوم به آمدنیوز به معنای انهدام و از هم پاشیدگی شبکه خبری منتسب به روح‌الله زم است.

شبکه همکاران و مرتبطین  روح الله زم مظنون یا سابقه‌دار از حیث جاسوسی و گروهکی هستند.
1. "علیرضا نوری زاده":علیرضا نوری‌زاده از وابستگان رژیم شاه بود که پس از انقلاب اسلامی به جرگۀ اپوزیسیون خارج‌نشین پیوست و به ضدیت با نظام جمهوری اسلامی از طریق فعالیتهای رسانه‌ای دست یازید.وی با رژیم صدام در جنگ با ایران همراهی و همکاری داشت و پس از جنگ نیز به فعالیت علیه نظام ادامه داد.نوری‌زاده از سال 84 بر شدت موضعگیری و دروغپراکنی علیه نظام افزود و در فتنه 88 آشکارا با براندازان همراهی کرد و خواستار تداوم فتنه تا سقوط جمهوری اسلامی شد.وی ارتباطات نزدیکی با دستگاههای اطلاعاتی عربی دارد و در زمان رژیم مبارک در مصر نیز در خدمت استخبارات آن کشور بوده است، مواضع وی علیه تشیع شباهت زیادی به مواضع وهابی‌ها داشته و اگرچه خود فردی بیدین و ضد اسلام است، اما بر اساس مواضع وهابی‌ها به نظام جمهوری اسلامی حمله می‌کند.

2. بابک اجلالی :در گذشته سوابقی از روابطش با موساد وجود داشت و بعداَ ردّ جدی‌تر او در گزارش سایت امنیتی روسی تهنووار کشف و افشای آن موجب فرو رفتنش به اغما و سکته خبری تمام عیار شد.
3.خانم " سولماز – الف" است که نقش رابط روح الله زم با سازمان جاسوسی میت ترکیه و نیز مسئول او را ایفا می کند که بر اثر یک اتفاق غیراخلاقی ناشی از لمپنیزم روح الله زم، این راز آشکار شد و در برخی محافل اطراف آنها لو رفت و باعث بروز چالش هایی بین آنها و نهایتا توبیخ زم توسط میت گردید.

4.البته معرف اولیه زم به میت ترکیه "احمد شمس" بود (عامل چهارم) اما زم پس از وصل شدن به آن سازمان چنان رابطه نزدیک و مستحکمی برقرار کرد که از آن پس کارفرما و مستخدم هیچ نیازی به "احمد شمس" احساس نمی کردند و همین موضوع سبب ناراحتی و گلایه شدید احمد شمس و ایجاد فاصله بین زم و شمس گردید.
5. "ناهید فرهاد" ‌است که به رغم استخدام همسرش توسط سازمان جاسوسی موساد و در عین حال، همراهی با میت ترکیه، این زن به طور جداگانه ماموریت پائیدن شوهر و ارائه گزارش پیرامون اقدامات و تماسهای او به میت را به عهده دارد تا همسرش کم فروشی یا گرانفروشی نکند! و یا یک جنس را همزمان به دو مشتری نفروشد!
علاوه بر نامبردگان، باید به سه عمله سازمان سیا نیز اشاره کرد؛ پادوهایی از قبیل اکبر گنجی، امیر عباس فخرآور و مهدی فلاحتی که علاوه بر پادویی برای سیا، هر سه در محافل رسانه‌ای ضدانقلاب نیز به جعل و خبرسازی و داستان‌بافی و تولید محصولات ژورنالیستی سخیف و دشنام‌های بدیع! معروف هستند.
این سه مهره فاسد نیز ارتباطی نزدیک و روزمره با روح الله زم برقرار کرده و از جمله افرادی هستند که به این معتاد به مواد مخدر و الکل، امر و نهی می کنند و مطالبی را جهت انتشار به او ابلاغ می نمایند.
نامبردگان فوق الذکر علاوه بر بردگی سازمان سیا ، سفرهای متعددی به فلسطین اشغالی داشته و با عوامل صهیونیستی روابط آشکاری دارند و در محافل پیرامونی و همپالگی خود معروف به همکاری با موساد نیز هستند .
اردشیر امیر ارجمند است که او نیز از خط دهندگان اصلی به روح الله زم و از سواری گیرندگان از او و البته ازجمله حقوق‌دهندگان به وی می باشد. امیر ارجمند پیش از فرار از کشور توسط عوامل سازمان منافقین ، از کسانی بود که در توهّم زایی برای یکی از سران فتنه 88، نقش بسزایی ایفا کرد. گرچه آن فتنه‌گر از گذشته زمینه توهّم شدیدی داشت، اما آن کس که در پرورش آن توهّم و عمق دادن به آن نقش آفرینی کرد، اردشیر امیر ارجمند بود.
امیر ارجمند پس از انتخابات 88 نیز در تزریق رادیکالیزمی از نوع ناب سازمان منافقینی به مواضع آن کاندیدای ناکام انتخابات، بسیار موثر بود. اما با توجه به وجود سوابقی از ارتباطات مشکوک او با سازمان جاسوسی فرانسه در آن زمان، گفته می‌شود که یکی از دستگاه های امنیتی – ضد جاسوسی کشور، ضمن زیر نظر داشتن او، حتی در این مورد هشداری نیز به یکی از سران فتنه داده بود ، اما آن فتنه گر متوهم و لجوج نخواسته بود به این هشدار مهم توجه کند، یا موظف بود که توجه نکند و نکرد و خود را در چنان ورطه ای گرفتار نمود .
اردشیر امیر ارجمند در عین حال برادر یکی از سران سازمان منافقین است و حتی چنانکه اشاره شد، توسط یک تیم آن سازمان از ایران فراری داده شد و هم اکنون نیز، نه تنها با آن برادر منافقش ارتباط نزدیکی دارد، بلکه محل زندگیش در منطقه سکونت سران منافقین (در حومه پاریس) و در حوزه حفاظت سرویس امنیتی فرانسه قرار دارد.
مضاف بر هشت نفر پیش گفته باید به دو عامل بسیار کلیدی و پشت پرده دیگر نیز اشاره نمود: "محمد تقی کروبی" و "اردشیر امیر ارجمند".
محمد تقی کروبی عامل اصلی جابجایی از سحام نیوز به آمدنیوز، یکی از خط دهندگان عمده به روح الله زم و یکی از کارفرمایان پروژه ترکیبی "سعودی، اسرائیلی، ترکیه‌ای" موسوم به آمدنیوز است که عمده‌ترین تمرکز او حول فتنه 88 است و با بهره برداری از عوامل فراری فتنه و به‌اصطلاح اصلاح طلبان مقیم خارج، بویژه ترکیه و اروپا و آمریکا و با سوءِ‌استفاده از ضعف‌های متعدد روح الله زم و گذاشتن بار سنگین مسئولیت جعلیاتِ منتشره بر دوش او، نقش بسزایی ایفا می کند.
تجزیه و تحلیل مطالب و خط خبری – تحلیلی سایت و کانال آمدنیوز نشان می دهد که درصد بالایی ازمحتوای آن را بافتنی‌هایی پیرامون سران فتنه 88، بویژه پدر محمد تقی کروبی تشکیل می دهد. علاوه بر آن بخش مهمی از ارتباطات روح الله زم با یک حزب و یک روزنامه از وابستگان به همان فتنه‌گر 88 است. همچنین بنا به اطلاعات ارزیابی شده و کاملا موثق یکی از کاربردهای سایت و کانال آمدنیوز، گم کردن رد وکم کردن بار مسئولیت سایتِ وابسته به خانواده فتنه‌گر، موسوم به "سحام نیوز" بوده است.
اطلاعات موجود حکایت دارند که پس از رو شدن مفاسد سیاسی – امنیتی سایت اختصاصی خانواده فتنه‌گر و بالا گرفتن احتمال برخورد جدی نهادهای قضایی ، امنیتی با آن خانواده ، این محمد تقی کروبی بود که خط پایین کشیدن فتیله سحام نیوز (برای خارج کردن آن از زیر ضربه) و استفاده از ظرفیت معتاد مجنونی همچون روح الله زم و سایت آمدنیوز را مطرح کرد و دنبال نمود و مجاری و ارتباطات مورد نیاز را در اختیارش گذاشت و بعضی از ژورنالیست های نزدیک و مرتبط با خانواده فتنه گر و تعدادی از اعضای حزب خانوادگی را به سایت و کانال امد نیوز وصل کرد و بودجه ای برای سایت و حتی حقوق ماهیانه مشخصی برای زم اختصاص داد.
بدین ترتیب آن سایت، علاوه بر دیگر ماموریت‌هایش، نقش ارگان رسانه‌ای یکی از سران فتنه، خانواده و حزبش را عهده دار شد و از سوی دیگر خانواده فتنه‌گر و حزب وابسته به آنها عملا بخش رادیکال مواضع و کینه توزی‌ها علیه نظام و فحاشی‌ها و تهمت‌ها به طرف مقابل خود و نشر برخی اخبار محرمانه کشور را که بدست می آوردند به روح الله زم واگذار کردند تا به نام او و سایتش و با مسئولیت او و تیمش منتشر شود.

بصیرت