سرلشکر محمد باقری مطرح کرد؛

جهش توفیقات بخش دفاعی نیروهای مسلح/ «ارتش» موفق‌تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با انسجام، سازماندهی مناسب، پا در رکابی و آمادگی کامل و تحرک بالا، شجاعانه و موفق‌تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است.

هادی نیوز: سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه دیدار با فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتش اظهار داشت: بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های نیروی زمینی قهرمان و یادگار امام راحل بزرگوار است که این روز را برای حضور ارتش در میان مردم و رژه در میان مردم تعیین کردند.

وی افزود: هر ساله رژه باشکوه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور برگزار می‌شد، لکن امسال به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این مراسم نبوده و به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رژه به شکل دیگری تحت عنوان «رژه خدمت» بمنظور رفع آلودگی از بخش‌های اعظمی در کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

سردار سرلشکر باقری اذعان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با انسجام، سازماندهی مناسب، پا در رکابی و آمادگی کامل و تحرک بالا، شجاعانه و موفق تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است و امروزه در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور کاملا آماده و موفق در حال انجام وظیفه است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: ارتش علاوه‌بر حفظ آمادگی‌های رزمی و دفاعی بدون اینکه خللی در مأموریت‌های ذاتی بوجود آید، به طور کامل و مطلوب و با تمام توان به کمک ملت شریف کشورمان آمده و در دفاع از سلامت و بهداشت مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی گفت: عزیزان ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران، چه در مسئله رفع آلودگی از معابر و شهرها و مناطق آلوده، چه در مسئله کنترل تردد در جاده‌ها در دوره محدودیت رفت و آمدها و چه در مسئله مداوای بیماران در بیمارستان‌های ارتش که بیش از 30 بیمارستان ارتش در این مأموریت سهیم بودند و سهیم هستند و بیمار پذیرفتند و بیمار دارند، مانند همه عزیزان ما در بخش سلامت کشور که مشغول کار شبانه روزی‌اند در حال اجرای مأموریت هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در بسیاری از پادگان‌ها و شهرک‌های مسکونی ارتش، کارکنان و خانواده‌های آنها به شکل‌های مختلف اعم از تولید لوازم بهداشتی و درمانی بصورت خودجوش و داوطلبانه در حال خدمت و فعالیت هستند که جای قدردانی دارد.

سردار سرلشکر باقری با بیان اینکه باید خداوند را بخاطر چنین ارتش فداکار و مردمی شاکر بود،گفت: امیدواریم در سال ۹۹ که سال جهش تولید است، به فضل الهی شاهد جهش توفیقات بخش دفاعی و نیروهای مسلح کشورمان باشیم و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بیش از گذشته و بهتر از گذشته در همه زمینه‌ها درخشش و موفقیت داشته باشد.

 

دفاع پرس