قاسم حبیب زاده

تک و پاتک !؟

تک و پاتک از اصطلاحات نظامی است و به معنای حمله و ضد حمله است.

هادي نيوز:  در دوران دفاع مقدس این واژگان کاربرد زیادی داشت و ارتش عراق بعد از هر عملیات موفقیت آمیز رزمندگان ایرانی، شروع به پاتک های گسترده می‌کرد که غالباً هم ناموفق بود.

 حکایت ایران و آمریکا هم همین است، هرگاه ملت ایران به موفقیتی دست پیدا می نمایند، پاتک های آمریکا هم شروع می شود. علاوه بر این، آنها از تاکتیک انحراف افکار عمومی هم استفاده می‌کنند. عملیات موفقیت‌آمیز عزیمت ۵ نفتکش ایرانی به ونزوئلا، تشکیل مجلس انقلابی و امید بخش و موفقیت ایران در مقابله با کرونا برای نظام سلطه گران تمام شده و بر اساس تجربه باید منتظر پاتک آنها بود.
 از طرفی اوضاع نابسامان آمریکا و غرب در مواجهه با کرونا و اعتراضات گسترده به نظام ظالم لیبرال دموکراسی ، احتمال عملیات منحرف سازی افکار عمومی از طرف آنها را تقویت می کند. اضافه کنید این فرمول را که ثبات نظام اسلامی مساوی با مرگ نظام سلطه در این منطقه و عوامل فکری و سیاسی آنها در داخل است، لذا التهاب آفرینی حتی با بازنشر فیلم های اغتشاشات سال های گذشته به اسم ناآرامی‌های امروز، دور از انتظار نیست چراکه نشانه های امید مردم و یاس نظام سلطه و دنباله‌های داخلی آنها هویداست، از اینرو تلاش‌های مذبوحانه آنها قابل درک است.