رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد؛

تقویت تولیدات فرهنگی کشور در راستای تمدن‌سازی

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن هویت ملی ما را هدف گرفته است، گفت: باید با توانمندسازی، تولیدات فرهنگی را به سمت تمدن‌سازی جهت بدهیم.

سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه اولین رویداد مراکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج که  در سازمان بسیج مستضعفین در محل سالن جلسات سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، با قدردانی از مجاهدت‌های صورت گرفته در عرصه تولیدات فرهنگی اظهار داشت: همه می‌دانیم که دشمن هویت ملی ما را هدف گرفته است.

وی افزود: هویت ما یک هویت اسلامی و درازمدت و تاریخی است و ریشه در خداپرستی چندهزارساله در ملت ایران دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ما ملتی هستیم که میراث‌دار یک فرهنگ اصیل و ناب بوده که در دوران‌هایی از تاریخ توانسته است، اقداماتی را رقم بزند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروز می‌بینیم کشور‌هایی که از خارج جغرافیای سیاسی ایران هستند، خودشان را جزو تمدن ایرانی اسلامی می‌دانند، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر شرایطی فراهم شده که ما تمدن‌سازی کرده و ملت ایران پیشقراول این کار مهم شود.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نیل به همین مقصود است. کاری که بسیج شروع کرده تا همت شما عزیزان کار را انجام دهد، باید با توانمندسازی این تولیدات را به سمت تمدن‌سازی جهت بدهیم.

وی با اشاره به گستردگی هنر و به وجود آمدن ابزار جدید در دنیا، اظهار داشت: ما باید از این فناوری‌ها به صورت صد درصد استفاده کرده و از جهت سرمایه‌گذاری ما باید کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: رسالت سنگینی در انجام این مهم داریم و باید شرایط را طوری فراهم کنیم تا جایی که استعدادی وجود دارد، میدان در اختیارش قرار داده شده و به تولید محصول برسد.

سردار سلیمانی افزود: در این ایام فرصت خوبی بود که بخشی از زحمات دوستان را مشاهده کنیم و باید تلاش کنیم تا این تولیدات از رسانه استان برای مردم پخش شده و از فضای مجازی نیز برای انتشار این تولیدات فرهنگی استفاده کنیم.

در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار آزادی معاون فرهنگی هنری بسیج و مسؤولان سپاه‌های استانی برگزار شد، از برترین مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج تجلیل به عمل آمد.

دفاع پرس