مقام ارشد یمنی:

راهپیمایی دیروز وحدت یمنی‌ها در برابر اقدامات سعودی و آمریکا بود

رئیس شورای عالی سیاسی یمن راهپیمایی‌های روز جهانی دفاع از یمن را تجلی وحدت یمنی‌ها دانست و از شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها تشکر کرد.

هادی نیوز: «مهدی المشّاط»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن از حامیان داخلی و خارجی این کشور در برابر اقدامات ائتلاف عربستان سعودی و آمریکا تقدیر کرد.

او سه‌شنبه شب یک روز بعد از برگزاری تظاهرات میلیونی در همبستگی با مردم یمن و اعتراض به محاصره و حمله به این کشور گفت: «تظاهرات میلیونی دیروز حرف دل دنیای آزاد و اراده قوی فرزندان مردم مقاوم یمن در برابر حملات و محاصره علیه کشورشان توسط آمریکا و عربستان سعودی است».

به گزارش شبکه المسیره یمن، مشاط ادامه داد: «این تظاهرات دیروز تابلوی ملی را به تصویر کشید که بیانگر وحدت یمنی‌ها در مخالفت با اقدام آمریکا در تروریست خواندن انصارالله و پایبندی به گزینه مقابله با نقشه‌های استکبار است».

وی گفت: «فرزندان یمن مواضع صادقانه و شجاعانه در گوشه و کنار دنیا را که صدای رسایی در برابر سکوت جامعه جهانی است، هرگز فراموش نخواهند کرد».

دیروز دوشنبه مردم بحرین و سایر فعالان ضد جنگ یمن در برخی کشورها همزمان با برخی از شهرهای یمن به مناسبت روز جهانی «برای دفاع از یمن»، دست به راهپیمایی ضد آمریکایی و ضد سعودی و اماراتی زدند و خواستار پایان دادن به جنگ علیه یمن و محاصره چند ساله این کشور شدند.

 

فارس