تهدید صهیونیست‌ها علیه مقاومت

لیبرمن: سیاست حذف فیزیکی در غزه را پیش می‌گیریم/ نتانیاهو: باید بر کرانه باختری سلطه داشته باشیم

درپی افزایش فعالیت‌های گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری، نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدیدها علیه فلسطینیان را تکرار کردند.

هادی نیوز: «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد که سیاست ترور سران حماس و گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه از سر گرفته خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری «شهاب» لیبرمن در پیامی به مردم غزه پس از افزایش موج بادبادک‌های آتش‌زا، گفت که به زودی سیاست «حذف فیزیکی» در نوار غزه را درپیش خواهند گرفت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز پیشتر ادعا کرده بود جنبش مقاومت اسلامی حماس قصد دارد از نوار غزه و کرانه باختری به آنها حمله کند.

نتانیاهو سپس با بیان اینکه اسرائیل هیچوقت کنترل نظامی کرانه باختری را تحت هیچ توافق صلحی به فلسطینیان واگذار نمی‌کند، گفت: «ما باید به حفظ تسلط بر تمام مناطق بخش غربی رود اردن ادامه دهیم».

بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها در طول برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت در ماه آوریل، می و ژوئن 2018، مشکلات جدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده زیرا مقابله با آن بر خلاف سادگی‌اش، آسان نیست.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تخمین زده است که طی دو ماه اخیر، تاکنون 600 بادبادک و بالن آتش‌زا از نوار غزه به پرواز درآمده است که حدود 400 عدد آن را ارتش اسرائیل، ساقط کرده است. 

همچنین وزارت جنگ می‌گوید که 200 عدد این بادبادک‌ها با فرود در مزارع صهیونیست‌ها، حداقل به طور مجموع هجده کیلومتر مربع را به آتش‌ کشیده است.

فارس