«مسخره»؛ طعنه بن‌گویر، وزیر امنیت قومی رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره حمله پدافند ایران به ریزپرنده‌هایی بود که تلاش داشتند در اصفهان و تبریز عملیات خرابکاری انجام دهند.
نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov نشان می‌دهد که با شروع اولین محاکمه از چهار محاکمه جنایی ترامپ در این هفته، برتری ضعیف دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نسبت به بایدن از بین رفته است و هر دو نامزد ۴۴ درصد آرا را کسب کرده‌اند.
پاشنهٔ جنگ‌ها اصولاً بر بیشینه کردن تلفات و آسیب به حریف چرخیده و می‌چرخد. اما ایران در عملیات «وعدهٔ صادق» از شیوهٔ دیگری رونمایی کرد؛ «جنگ جوانمردانه». معادل امروزی‌اش می‌شود «نقطه‌زنی!» آن هم نقطه‌هایی که صرفاً نظامی هستند.

اخبار برگزیده

دومین جلسه کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال ۱۴۰۳ به‌ریاست سرلشکر محمد باقری و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سقوط آزاد نرخ رشد جمعیت متوقف شده است، از آغاز غربالگری پیشگیری از تولد نوزادان مبتلا به بیماری اس‌ام‌ای...
علاوه بر دستاوردهای راهبردی متعددی که عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در عمق فلسطین اشغالی داشت، یکی از بارزترین...
منابع خبری از حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی عوبدای ارتش رژیم صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی خبر دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی، درباره پاسخ ایران به رژیم اسرائیل گفت: می‌توانستیم حیفا و تل‌آویو را مورد اصابت قرار دهیم، می‌...
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی از حمایت ملت ایران در جریان اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.

گزارش و تحلیل ها

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سقوط آزاد نرخ رشد جمعیت متوقف شده است، از آغاز غربالگری پیشگیری از تولد نوزادان مبتلا به بیماری اس‌ام‌ای در سال جاری خبر داد.
علاوه بر دستاوردهای راهبردی متعددی که عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در عمق فلسطین اشغالی داشت، یکی از بارزترین نتایج این عملیات، نابود کردن پروپاگاندای رسانه‌ای و جنگ روانی صهیونیست‌ها و حامیانشان بود.

چند رسانه ای