سرلشکر سلامی: امنیت اولین خواسته بلاواسطه ملت است

هادی نیوز: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سفر به استان کرمانشاه درجمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه نجف، با قدردانی از مجاهدت های وصف ناپذیر و همت های حیرت آور یگان های مختلف مهندسی و عملیاتی این نیرو برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در قله‌های رفیع و صعب العبورترین مناطق مرزی در غرب کشور گفت: نیروی زمینی سپاه پس از دفاع مقدس، به اقتضای شرایط و مقتضیات فراروی کشور در حوزه امنیت و تهدیدات، مشق مقابله با دشمن در صحنه جنگ های محتمل آینده را در چارچوب دکترین دفاعی کشور، آموخته اند و به

طرح "جهاد همبستگی ملی" برای بازسازی منازل سیل‌زدگان در کرمانشاه آغاز شد‌

هادی نیوز: سرهنگ حسین قبادی‌بصیر، با تشریح اقدامات بسیج سازندگی کرمانشاه در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: طرح جهاد همبستگی ملی به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زدگان از امروز در استان کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه طرح جهاد همبستگی ملی با هدف کمک به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور مطرح شده است گفت: این طرح ایده‌ای کارآمد و راهگشا است که با توجه به برآورده‌های انجام شده جبران خسارت‌های ناشی از سیل به بیش از 70 هزار واحد مسکونی تخریب شده به تنهایی از عهده دولت خارج است.

اقدام آمریکا علیه سپاه موجب افزایش وحدت ملی شد

هادی نیوز: سرهنگ‌ فرامرز باوندپور در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: سپاه نقش سازنده در کانون تامین امنیت و نقش خدمت‌رسانی چه در بخش داخلی و چه خارجی را همیشه داشته و دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب تاکید کرد: این اقتدار نهایتا سبب عصبانیت دشمن بر اتخاذ چنین تصمیمی شده است، و این اقدامات ترامپ 2 سود و منفعت برای ما داشت یکی سبب وحدت بیش از پیش ملی در داخل شد که تمام شهروندان با هر تفکری و بدون تعصب خاصی یکپارچه شعار «من یک سپاهی هستم» را سر دادند.

سپاه پاسداران جزو یکی از مهمترین نهادهای نظامی جهان است

هادی نیوز: در بیانیه شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه آمده است، بار دیگر کینه احمقانه احمق‌های درجه یک عالم موجبات یکپارچگی و اتحاد ملت شریف ایران اسلامی را فراهم کرد.

تروریسم در اندیشه دولت و سردمداران رژیم آمریکا به کسانی اطلاق می‌شود که همواره مدافع جان، مال، وطن و همه ارزش‌های خود باشند و حاضر باشند در این راه جان خود را فدا کنند.

تروریسم خواندن نهاد مردمی و خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها هیچگونه خدشه‌ای بر چهره پاک و مظلوم این سازمان شجاع و انقلابی وارد نکرد، بلکه بار دیگر ملت ایران را قدردان این نهاد مبارز و پرتلاش قرار داد.

ايران؛ يکپارچه حضور

هادی نیوز: مردم ولایت مدار امروز با حضور پرشور در راهپیمایی یکبار دیگر وفاداری خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت فقیه اعلام کردند.

 

لینک اصلی خبر

تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن راهپیمایی اربعین بی‌نتیجه مانده است

هادی نیوز:  شهریار حیدری در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی در حسینیه شهدای کرمانشاه با اشاره به در برنامه قرار گرفتن تفرقه‌افکنی در ایران و عراق برای کمرنگ کردن راهپیمایی اربعین از سوی دشمنان افزود: روابط عمیق بین دو ملت ایران و عراق  در کنار هوشیاری مردم، عملیات روانی دشمن برای تضعیف راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را بی‌نتیجه گذاشت.

وی ادامه داد: به یاری خداوند راهپیمایی  اربعین امسال حتی با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.