مطهری:

تهدیدات آمریکایی‌ها نشانه ضعف آن‌هاست

نایب رئیس دوم مجلس مجلس شورای اسلامی تهدیدات مقامات آمریکایی را نشانه ضعف آن‌ها در برابر جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تهدید بیش از حد، نشان از عمل نکردن دارد.

هادي نيوز: «علی مطهری» رفتارهای اخیر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا را ناشی از توهمات مقامات این کشور دانست و اظهار داشت: آمریکایی‌ها در عالم خیال و توهمات خود فکر می‌کنند با اعمال فشارهای اقتصادی به کشورمان، اوضاع داخلی را به هم می‌ریزند و باعث اقدام مردم علیه حکومت می‌شوند و در تلاش برای یافتن حامیانی از میان ایرانیان خارج یا داخل کشورمان هستند، در حالی‌ که اینها همه خواب و خیال است.

وی افزود: این طور نیست که ملت ایران به خاطر برخی فشارهای اقتصادی شرافت خود را از دست بدهد، مردم به مسوولان خود اعتماد دارند و ان‌شاءالله از این وضعیت با پیروزی خارج خواهیم شد.

نایب رئیس دوم مجلس سخنان رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا را در شان جایگاه آنها ندانست و گفت: این رفتار مقامات آمریکایی حاکی از احساس ضعف آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران است و به خیال خود می‌خواهند با تشر ایران را سر جای خود بنشانند؛ در حالی‌که به خوبی از قدرت نظامی و نفوذ ایران در منطقه آگاهند.

مطهری خاطرنشان کرد: تهدید بیش از حد، نشان از عمل نکردن دارد؛ لذا ما نباید خیلی روی حرف آمریکایی‌ها حساب کنیم.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.