نتایج نظرسنجی «راسموسن»؛

نیمی از مردم آمریکا از علمکرد ترامپ ناراضی هستند

نظرسنجی جدیدی در آمریکا نشان می‌دهد که نیمی از مردم این کشور از عملکرد «دونالد ترامپ»‌ در مقام ریاست‌جمهوری آمریکا ناراضی هستند.

هادی نیوز: نتایج یک نظرسنجی جدید و روزانه که موسسه «راسموسن» به انجام رسانده نشان می‌دهد که نیمی از مردم آمریکا از عملکرد «دونالد ترامپ» در مقام رئیس‌جمهور این کشور رضایت ندارند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، موسسه راسموسن در گزارشی که از نظرسنجی روز جمعه منتشر کرده،‌گفته که تنها حدود 48 درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، از عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا رضایت داشته‌اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی روزانه، 50 درصد از کسانی که مورد پرسش قرار گرفته بودند تأکید کردند که از عملکرد ترامپ در این مقام راضی نیستند.

این در شرایطی است که 42 درصد از سوال‌شوندگان گفته‌اند که از عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا «به شدت ناراضی» هستند.

بنا بر این گزارش، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری قبلا گفته بود که «موسسه راسموسن، یکی از معتبرترین و موثق‌ترین نظرسنجی‌های روزانه را برگزار می‌کند».

علاوه بر این، پایگاه «آکسیوس» به همراه  موسسه «سِروِی مانکی پُل»( Survey Monkey poll) نیز اخیرا یک نظرسنجی با موضوع میزان حمایت مردم آمریکا از استیضاح  دونالد ترامپ از مقام ریاست جمهوری انجام داده‌اند که طبق این نظرسنجی نیز، ۴۴ درصد از آمریکایی‌ها از کنگره آمریکا خواسته‌اند تا فرایند استیضاح ترامپ را آغاز کند.

دونالد ترامپ  در شرایطی که در انتخابات نوامبر 2016 به پیروزی رسیده بود، در تاریخ 20 ژانویه سال 2017 میلادی رسما در کاخ سفید به قدرت رسیده است و تصمیمات وی در مدتی که روی کار بوده بسیار جنجال‌برانگیز بوده است.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.