سردار غیب پرور خبر داد:

فعالیت ۱۸ هزار گروه جهادی تا پایان سال ۹۷ در کشور

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه تا پایان سال با افزایش ۱۸ هزار گروه جهادی به محرومیت زدایی در سراسر کشور می پردازند، گفت: همکاری دولت با گروه های جهادی کافی نیست.

هادی نیوز: سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگویی، در مورد نقش سازمان بسیج مستضعفین در تحقق توسعه و آبادانی کشور، اظهار کرد: هم اکنون ۸ هزار گروه های جهادی در کشور فعال است و ۱۰ هزار گروه جهادی تا پایان سال به این گروه ها اضافه می شوند که ظرفیت سازندگی بالایی در کشور به وجود می آورند.

وی افزود: ۱۸ هزار گروه جهادی تا پایان سال فرصتی برای نوسازی و توسعه کشور در مسیر توسعه و تحقق اهداف، برنامه ها و اسناد بالادستی برای دولت ایجاد می کنند.

  

رییس سازمان بسیج در مورد اهداف گروه های جهادی خاطر نشان کرد: برنامه گروه های جهادی به این نحو است که یک نقطه مشخص را برای هر گروه تعیین کرده و با تمرکز بر آن به صورت یک مجموعه از خدمات مورد نیاز بر آن محل مشخص شده، متمرکز می شوند.

  

سردار غیب پرور، محرومیت زدایی را از اصلی ترین رسالت های گروه های جهادی دانست و گفت: فعالیت های خدمت رسانی در بخش سلامت و بهداشت، تامین نیازهای اجتماعی و فرهنگی از دیگر فعالیت های گروه های جهادی با محور محرومیت زدایی است.

 

وی همچنین یادآور شد: تا حدودی در انجام فعالیت گروه های جهادی با دولت هماهنگی های لازم صورت گرفته است و جهادگران با یک وزارتخانه تعامل ندارند، بلکه با چند وزارتخانه تعامل دارند. از جمله وزارتخانه جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان که همکاری دولت ناکافی است.

  

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: همکاری دولت با بسیج باید بیشتر شود، چرا که استعداد بسیج یک اقیانوس است و عمق، طول و عرض بسیج مشابه قوه لایزال است و من همواره در مورد همکاری بسیج با دولت اعلام آمادگی کرده ام.

  

سردار غیب پرور گفت: دولت باید از ما بخواهد و ما اعلام آمادگی کردیم و برنامه هم به دولت ارائه کردیم و برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه هم آمادگی کامل داریم تا به کمک دولت بیاییم.

راه دانا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.