رئیس بسیج جامعه زنان خبر داد

حضور ۳۰۰ هزار زن بسیجی در اجتماع بزرگ بسیجیان کشور

رئیس بسیج جامعه زنان ازحضور ۳۰۰ هزار زن بسیجی در اجتماع بزرگ بسیجیان کشور خبر داد و گفت: این زنان در قالب گردان‌های الزهرا و کوثر به صورت سازمان‌یافته و گروه جهادی خواهران و نخبه‌های بسیجی و همچنین خانواده‌ها و همسران شهدای مدافع حرم در این اجتماع حاضر می‌شوند.

هادی نیوز: مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان  با بیان اینکه رزمایش خدمت عاشورائیان با توجه به اهمیت خدمت و  و محرومیت‌زدایی  اجرا شد، گفت: ۱۹۹۹ گروه جهادی در حوزه بسیج زنان در این رزمایش حضور پیدا کردند و در چهار عرصه بسیار مهم به ارائه خدمات پرداختند. 

رئیس بسیج جامعه زنان تصریح کرد: در حوزه خانواده و مشاوره تحصیلی در سال گذشته با تشکیل یک‌هزار گروه مشاوره آغاز شده است، در جهت رفع سؤالات و شبهات در حوزه تحریم خانواده و تربیت فرزند فعالیت می‌کنند، همچنین در بخش خدمات پزشکی به مادران و کودکان بیش از ۳۰ هزار نفر خدمات دریافت کرده‌اند و در بخش محیط زیست هم در سواحل مازندران خواهران بسیجیان به پاکسازی اقدام کردند.

اصلانی ادامه داد: در بخش خدمات اجتماعی نیز طرح مهر زینبی(س) کلید خورد که براساس این طرح،  سالمندان به عنوان برکت‌های خانواده در محله‌های مختلف شناسایی و تحت حمایت خواهران بسیجی قرار گرفتند. 

وی افزود: کمک در مسائل پزشکی، تهیه دارو و نگهداری از سالمندان، همچنین برگزاری گردش‌های نیم‌روزه از جمله خدمات ارائه شده بوده که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. 

اصلانی با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ بسیجیان در روز پنج‌شنبه در راستای رزمایش بزرگ عاشورائیان برگزار می‌شود، گفت: بسیجیان در خدمت‌رسانی به مردم و فرمانبرداری از ولی امر مسلمین همیشه پیشقدم بوده‌اند، به همین منظور پنج‌شنبه در سراسر کشور یک جمع ۷۰۰ هزار نفری در اجتماعات بزرگی که به این منظور تشکیل داده شده، حضور پیدا می‌کنند. 

وی ادامه داد: این اجتماع بزرگ به هدف اطمینان‌بخشی بیشتر به مردم ایران در جهت خدمت‌رسانی این قشر و نمایش اقتدار در مقابل دشمنان ترتیب داده شده است.

رئیس بسیج جامعه زنان خاطرنشان کرد: از ۷۰۰ هزار نفر بسیجی شرکت‌کننده در این اجتماع، ۳۰۰ هزار نفر خانم هستند که در قالب گردان‌های الزهرا و کوثر به صورت سازمان‌یافته و گروه جهادی خواهران و نخبه‌های بسیجی و همچنین خانواده‌ها و همسران شهدای مدافع حرم حضور خواهند یافت. 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.