یادداشت / قاسم جعفری

ضرب شست کمر شکن

اینک به تجربه مکرر و عینی برای دوست و دشمن آشکار شده که ملت ایران و نیروهای مقتدر نظامی اش در برابر خون پاک فرزندان این سرزمین و سلحشوران و دیرین تمدنش آرام نخواهد گرفت مگر آن که طعم تلخ انتقامی سخت و عبرت آموز را به آنها بچشاند.

قاسم جعفری عضو هیات علمی دانشگاه طی یادداشتی درباره حمله موشکی اخیر سپاه به تروریست‌های تکفیری نوشت: اینک به تجربه مکرر و عینی برای دوست و دشمن آشکار شده است که ملت ایران و نیروهای مقتدر نظامی‌اش در برابر خون پاک فرزندان این سرزمین خوبان و سلحشوران و دیرین تمدنش آرام نخواهد گرفت مگر آن که طعم تلخ انتقامی سخت و عبرت آموز را به شرارت پیشگان و جنود ابلیس بچشاند. 

متن یادداشت به شرح زیر است:

(یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْکُبْرَىٰ إِنَّا مُنْتَقِمُونَ) الدخان 16 

جنایتکارانی که در اوج بلاهت و جهالت کشنده شهروندان عادی و مظلومان بی دفاع را در اهواز و خوزستان بزرگ به کام آتش کینه ددصفتانه ی خود فرو بردند باید می دانستند که تن بی مقدار خود را در برابر آتشفشان غیرت و اقتدار ملتی سربلند و دشمن شکار رها کرده اند. 

اینک به تجربه مکرر و عینی برای دوست و دشمن آشکار شده است که ملت ایران و نیروهای مقتدر نظامی اش در برابر خون پاک فرزندان این سرزمین خوبان و سلحشوران و دیرین تمدنش آرام نخواهد گرفت مگر آن که طعم تلخ انتقامی سخت و عبرت آموز را به شرارت پیشگان و جنود ابلیس بچشاند. 

قطعا آنچه اینک دست های اقتدار نیروی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پهباد های عقاب پروازشش به نمایش گذارد نمی از یم بود تا فریب خوردگان داخلی این کند ذهنان خیانت پیشه و اربابان زشت اندیش و بد سیرت و تامین کنندگان مفلوک مالی این عناصر رذل و تروریست گرگ صفت و خالی از سجایای انسانی بویژه شیوخ مرتجع، قارون صفت حاکم بر ریاض و ابوظبی این بردگان خالص امریکا، خوب بفهمند که عرصه سیمرغ جولانگاه مگسان و پست هوسان نیست و اگر باز هم در اثر حماقت و عبرت ناپذیری دست از پا خطا کنند بستر خشم مقدس ملتی عظیم به نیستی ابدی و جهنم خود ساخته واصل خواهند شد. 

درود ما بر نیروهای مقتدر نظامی و سپاهیان غیور عزت پیشه، که با در خاک افکندن عناصر پلید داعش و گروهک تجزیه طلب و مطرود از دامن وطن و مام میهن ، امر فرماندهی معظم کل قوا را جامه ی عمل پوشید و به موازات زهر هلاهلی که در حلقوم بد سیرتان و عوامل پیدا و پنهان استکبار در منطقه فرو ریخت ، کام ملتی بزرگ و بویژه خانواده های شهدای مظلوم و قربانیان حرکت های تروریستی ، در اهواز سربلند و سایر مناطق کشور را لذت و گوارایی چشاند. 

ما مطمئنیم که این ضرب شست کمر شکن و برخاسته از شور حسینی و مزین به نام " محرم " علاوه بر ایجاد شور داخلی دل های مظلومان فلسطین و لبنان ، یمن ، بحرین ، سوریه، عراق و همه ملت های مسلمان و آزادگان جهان و دوست داران ملت ایران را خوشحال کرد. 

ای سربازان جان برکف دین و میهن ! 

جا دارد که همگام ملت و رهبری بزرگش و همصدا با تمام خیراندیشان عالم با تمام وجود در برابر صادق الوعدی شما به تقدیر بنشینیم و همت و ایمان و ولایتمداری و اراده بلندتان را در قالب زیباترین کلمات به ستایش بنشینیم.

آری ، این هنوز از اوایل سحر است و ما منتظر شکوه بیشتر اقتدار فرزندان والا همت و سراسر صلابت این مرز و بوم در برابر زیاده خواهان ریز و درشت جهانی و منطقه ای در همه عرصه های امنیتی ، اقتصادی ،سیاسی ، فرهنگی علمی ، تکنولوژی و ..هستیم.

روزگارتان قرین پیروزی علی الدوام باد ای یاری گران دین خدا و فداییان میهن پاک اسلامی ! »

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.