مدیر فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج خبر داد

زیبایی های ظاهری و باطنی قرآن منبع پیشرفت و توسعه مسلمانان است

سرهنگ پاسدار مقامی فر از برگزاری مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و تفسیر و اذان در حسینیه‌ی شهدای بسیج خبر داد.

هادی نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مقامی فر مدیر فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مراسم افتتاحیه مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی قرآن کریم  با استقبال پرشور سربازان و پایوران ستاد سازمان بسیج و رده‌های تابعه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مقامی فر زیبایی‌های ظاهری و باطنی قرآن را منبع پیشرفت و توسعه مسلمانان دانست و افزود: انس با قرآن اگر توسط نسل جوان مورد استقبال قرار گیرد جلوه‌ای خاص دارد، و آنچه مایه‌ هدایت انسان‌ها بعد از دوران حیات پیامبر اسلام (ص) است بی تردید قرآن و عترت و خاندان رسالت است و مهم‌ترین پیوند ما مسلمانان قرآن مجید است.

وی افزود: قرآن راه هدایت، پیشرفت، توسعه، تمدن، وحدت، برادری، اتحاد و مسیر خود باوری را به ما نشان میدهد که می‌بایست در این راه قرآن را الگو و از رهنمود‌های آن استفاده کنیم. مدیر فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ادامه داد: این کتاب آسمانی نه زمان و نه مکان دارد بلکه این چشمه‌ای است که همواره جوشان بوده و جوشان خواهد ماند این ما هستیم که در حد نیاز و توانمان از این چشمه جرعه‌ای را می نوشیم. سرهنگ مقامی در پایان گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران با انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) و با ادامه و هدایت مقام معظم رهبری و با حضور مردم در صحنه افتخار می کنیم که مسیر قرآن را انتخاب کرده ایم تا آینده توام با سعادت را در پناه قرآن بسازیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.