حجت الاسلام حاجی صادقی:

ماندگاری انقلاب اسلامی به تداوم انقلابی‌گری است/ به برکت حضور مردم توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بابیان اینکه مسیر حقانیت انقلاب اسلامی ایران به‌هیچ‌عنوان متوقف نشده است، افزود: همین امر باعث شد تا استکبار جهانی برای تخریب نظام اسلامی ایران از هر حربه‌ای استفاده کند که به برکت حضور مردم تمامی این توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز بعد از ۴۰سال، با وجود دشمنی‌های استکبار همچنان زنده است، گفت : با نگاهی به تاریخ انقلاب‌های جهان ، به‌روشنی درخواهیم یافت که اکثر آن‌ها مدتی بعد دچار انحراف شده و از مسیر خارج شدند اما  انقلاب اسلامی  پس از چهار دهه، در مسیر اصلی خود با قوت گام بر می دارد.

 

وی بابیان اینکه مسیر حقانیت انقلاب اسلامی ایران به‌هیچ‌عنوان متوقف نشده است، افزود: همین امر باعث شد تا  استکبار جهانی برای تخریب نظام اسلامی ایران از هر حربه‌ای  استفاده کند که به برکت حضور مردم تمامی این توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی تنها نظام ولایی دنیا  است، ابراز داشت: برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و انقلابی ماندن که امروز کاری بس دشوارتر از انقلابی شدن است باید همه نهادهای ارزشی تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین  حاجی صادقی بابیان اینکه برغم فراز و نشیب‌های بسیار شاهد جشن ۴۰ سالگی انقلاب هستیم، تصریح کرد:  امروز آمریکا به شدت از ایران اسلامی عصبانی است و این موضوع در اعترافات اخیر ترامپ درباره قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه به خوبی نمایان است.

 

وی با اشاره به علت عصبانیت رئیس‌جمهور و سران ایالات متحده آمریکا از جمهوری اسلامی ایران افزود: این عصبانیت به دلیل صدور تفکر و اندیشه‌های انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر در چهار دهه گذشته است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بابیان اینکه اکثر کشورهای همسایه با تأسی از انقلاب اسلامی نه گفتن به استکبار را سرلوحه کار خود قرارداده اند، افزود: تفکر انحراف در انقلابی گری راه به‌جایی ندارد و تنها باعث غربال شدن افراد غیرانقلابی از نظام می‌شود بنابراین در این شرایط می‌بایست باقدرت یاوه‌گویی‌های استکبار را پاسخ دهیم.

بنا بر این گزارش؛  در این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین قندهاری قدردانی شد.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.