سردار غیب‌پرور:

جلوه‌های معنوی راهپیمایی اربعین وصف‌ناشدنی است/ دومینوی اضمحلال آمریکا و مستکبران آغاز شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مغناطیس حسینی به قدری کشش و جذابیت دارد که توجه هر دلِ همجنسی را به سوی خود جلب می‌کند.

هادی نیوز: سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین  مسیر راهپیمایی اربعین را «مسیر دلشکسته‌ها» و «مسیر عشق» توصیف کرد و گفت: من پس از نماز صبح امروز مرد مسنی را دیدم که به دشواری راه می‌رفت و جای دیگری در کالسکه‌ای دو کودک را در کنار هم دیدم که خستگی راه در چهره پدر و مادر آن‌ها آشکار بود؛ انسان از این عشق و عظمت که زن و مرد و کوچک و بزرگ را با خود همراه کرده است، شگفت‌زده می‌شود.

 

 

غیب‌پرور با بیان این که افراد بسیاری خود را به دشواری به این راهپیمایی عظیم می‌رسانند گفت: باور من این است که این ساعات و دقایق جزو عمر ما محسوب نمی‌شود چرا در این ضیافت عظیم، حظ معنوی فراوانی وجود دارد و ما افرادی را دیده‌ایم که دائم‌الحضور و دائم‌الذکرند.

 

وی جلوه‌های معنوی راهپیمایی اربعین را وصف‌ناشدنی خواند و افزود: هر آن‌چه که درباره این راهپیمایی بگوییم نمی‌تواند عظمت آن را نشان دهد؛ بلکه تنها باید تماشا کرد و لذت برد.

 

رئیس سازمان بسیجی مستضعفین در پاسخ به این پرسش که «با یاد کدام‌یک از شهدا در پیاده‌روی اربعین حضور یافته‌اید؟» گفت: ما ۱۴ نفر بودیم و هریک از ما به یاد یکی از ائمه معصومین(ع) در این مسیر گام گذاشته‌ایم؛ منتها من در این مسیر از شهدای بسیاری که مدیون آن‌ها هستیم از جمله شهیدان هاشمی‌نژاد، مجید سپاسی، اسلامی‌نسب، باقری، تحویلدار، اعتمادی، ابراهیم باقری، بهاءالدین مقدسی، عباس حق‌پرست، همدانیِ عزیز، اسکندریِ عزیز و حججی یاد کردم.

 

غیب‌پرور با اشاره به ماجرای شهادت یکی از شهدای مدافع حرم گفت: از این شهید والامقام که تک‌پسر خانواده بود، پس از شش‌ماه تنها یک «سر» بازگشت و حقیقتا اگر این شهدا نبودند حضور در این مسیر نورانی و مبارک دست‌کم برای ما ایرانی‌ها میسر نبود.

 

وی در ادامه با بیان این که راهپیمایی اربعین که روایت دلدادگی است، بر خلاف میل دشمنان شکل گرفته است گفت: رهبر انقلاب از تعبیر «مغناطیس حسینی» استفاده کرده‌اند و این مغناطیس به قدری کشش و جذابیت دارد که توجه هر دلِ همجنسی را به سوی خود جلب می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن وحدت و کم‌رونق کردن راهپیمایی اربعین گفت: مگر می‌شود با حسین‌بن‌علی(ع) درافتاد؟ محال است! بلکه ولایت و حب حسین‌بن‌علی(ع) محوری است که همگان بر گرد آن جمع می‌شوند.

 

غیب‌پرور با تأکید بر این که حماسه اربعین در سال‌های آتی نیز با شکوه بیش‌تر اتفاق خواهد افتاد گفت: این راهپیمایی بر خلاف نظر و رأی دشمنان هرسال بهتر از پیش برگزار می‌شود و این، رودخانه‌ای است که تازه حرکت خود را آغاز کرده است و گروندگان به این جریان نه فقط از مردم ایران و عراق، بلکه متعلق به اقصی‌نقاط جهان هستند.

 

وی با اشاره به این که افراد پرشماری با ملیت‌های مختلف و پرچم‌های گوناگون به راهپیمایی اربعین می‌آیند گفت: من در مسیر، زن و شوهری را دیدم که از ماداگاسکار آمده بودند؛ یعنی از سه‌چهار کشور عبور کرده‌اند و خود را به این رودخانه رسانده‌اند و کسانی هستند که از کشورهای دورتر همچون کانادا به این جمع می‌پیوندند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری این مطلب که دشمنانِ به مراتب هوشیارتری از دشمنان امروز، در طی قرون و سالیان گذشته برای مقابله با حرکت‌های حسینی تلاش کرده‌اند اما موفق نشده‌اند گفت: برخی می‌خواستند اساسا قبر مطهر حسین‌بن‌علی(ع) را محو کنند و حتی آب به قبر مطهر ایشان بستند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

 

غیب‌پرور با اشاره به روایتی از معصوم(ع) که ابالفضل‌العباس(ع) را «نافذالبصیره» توصیف کرده است گفت: عباس‌بن‌علی(ع) در نقطه اوج بصیرت قرار داشت و اگر این بصیرت نبود، وفاداری ایشان هم نبود.

 

وی با بیان این که بصیرت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را سبب می‌شود گفت: اگر دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را از واقعه کربلا حذف کنیم، چیزی از آن باقی نمی‌ماند و آن‌چه که پرچم حادثه کربلا در جهان بلند کرده است، همین دو مفهوم است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را مکمل یکدیگر خواند و افزود: مردم ما باید به خاطر داشته باشند که ما چند روز دیگر، به ۱۳ آبان، روز مقابله و ستیز با استکبار جهانی می‌رسیم و این روز باید به یک فریاد تبدیل شود.

 

غیب‌پرور با بیان این که در روز ۱۳ آبان تمامی بغض‌های مبارکی را که امام(ره) فرمود در سینه‌هایتان حفظ کنید، به دشمنان نشان خواهیم داد، گفت: فشار علیه مردم وجود دارد و گرانی‌ها را هم می‌بینیم و دوست نداریم که مردم تحت فشارهای معیشتی باشند اما این‌گونه نیست که به واسطه شیطنت رئیس‌جمهور بی‌عقل آمریکا، ما از اسلام و مکتب مولایمان حسین(ع) دست برداریم.

 

وی با تأکید بر این که دومینوی اضمحلال آمریکا و مستکبران آغاز شده است گفت: در خود ایالات متحده مشکلاتی اساسی وجود دارد و به فضل خدا و با وجود امام خامنه‌ای، آینده از آن ما خواهد بود.

منبع: مرآت نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.