حجت‌الاسلام گواهی:

13 آبان نماد مقاومت ایران اسلامی است/تحریم‌ها برای امروز و دیروز نیست

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشورگفت: 13 آبان در حقیقت نماد مقاومت ایران اسلامی است و هر کشوری با مقاومت و ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کند، موفق خواهد بود.

هادي نيوز: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور، ضمن تأکید بر اهمیت روز 13 آبان به عنوان روز استکبارستیزی، گفت: امام (ره) 13 آبان را انقلاب دوم نامگذاری کردند و حتی فرمودند 13 آبان آنقدر مهم است که یک روزی آمریکایی‌ها در کشور شاه را تعیین می‌کردند و امروز گروگان‌های 13 آبان تعیین‌کننده رئیس جمهور آمریکا بین کارتر و ریگان خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: 13 آبان در حقیقت نماد مقاومت ایران اسلامی است و هر کشوری با مقاومت و ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کند، موفق خواهد بود. 

حجت‌الاسلام گواهی بیان داشت: در این چهل سال هر موقع با استکبارستیزی، جرأت و جسارت جلو رفتیم موفق بودیم و هر جایی که خدای نکرده عقب‌نشینی کردیم دشمن طلبکارانه با ما برخورد کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: نسل امروز ما بداند که تحریم‌ها برای امروز نیست و 40 سال قبل هم یکی از شرایطی امام(ره) برای آزادی گروگان‌های آمریکایی این بود که تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.الان هم شاهد هستیم با تحریم می‌خواهند ملت ایران را تهدید کنند لذا همانطور که امروز رهبری فرمودند این تحریم‌ها برای امروز و دیروز نیست و یک مسأله بلندمدت است و قطعاً محکوم به شکست است و این شکست قطعی خواهد بود. 

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور، گفت: در سال 57 بحث تحریم بود، در سال 97 یعنی 40 سال بعد هم هنوز صحبت از تحریم می‌کنند و باز هم از همین روز 13 آبان استفاده می‌کنند. دولتمردان خمار و قمارباز امروز آمریکا به نظر می‌رسد غافل هستند از اینکه آنها در 13 آبان از ملت ایران سیلی خوردند، چطور مجدد این روز را برای تحریم ایران انتخاب می‌کنند، آن سیلی که در سال 58 خوردند قطعاً با مقاومت، قوی‌تر می‌شود.

وی با اشاره به شکوه راهپیمایی اربعین بیان داشت: این اربعین چند ده میلیونی که پشت‌سر گذاشتیم و حضور جمعیت در آن نتیجه مقاومت است.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.