کارشناس مسائل سیاسی:

اظهارات پمپئو ناشیانه و مبتنی بر سوابق وی در سازمان CIA است/این سخنان اعتراف به ضد انسانی بودن سیاست های آمریکا است

کارشناس مسائل سیاسی گفت:اظهارات پمپئو اعتراف به ضد انسانی بودن سیاست های آمریکا است که کمک می کند مردم ما بیشتر مصمم شوند تا در برابرسیاست های آمریکایی مقاومت کنند و دامنه بی اعتمادی بین آمریکا و ایران وسیع تر گردد.

هادی نیوز: سید جعفر قنادباشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان ؛ با بیان اینکه اظهارات پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص ایران ناشیانه و غیر دمکراتیک است،گفت: این مسئله،بدان علت است که وی سوابقی در فعالیت های دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا نداشته است واز این لحاظ اطلاعی از آداب دیپلماتیک ندارد و از دانش سیاسی بی بهره است.

وی با اشاره به اینکه اظهار نظر های پمپئو مبتنی بر سوابق وی در سازمان CIA است، عنوان کرد: آنچه که از زبان وزیر امور خارجه آمریکا بیان می شود، شیوه نگرش و نوع رفتار بخش های نهان و سّری سازمان CIA را بر ملاء می کند.

قنادباشی ابراز کرد: سازمان مخوف CIA بسیاری از کودتاها را در جهان رهبری کرده و زمینه تعداد کثیری از ترورها را فراهم آورده است؛ در واقع این سازمان به عنوان ضد انسانی ترین سازمان های جهان محسوب می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد:آمریکا در شرایط حاضر به دلیل به کارگیری افرادی مانند پمپئو، روند انزوا و اضمحلال خود را سریعتر طی می کند.

وی ادامه داد:کارشناس و تحلیلگران آمریکایی معتقدند که تیم ترامپ و افرادی که با وی همکاری می کنند،موجبات سقوط و فرو پاشی این دولت را فراهم می آوردند و آمریکا را از اینکه بتواند در ردیف قدرت های بزرگ قرار گیرد در آینده محروم می کند.

قنادباشی با بیان اینکه اظهارات پمپئو در خصوص ایران موجب شد که بدون هزینه و تلاش رسانه ای واقعیت های دولت آمریکا برای مردم بیان و آشکار شود، تصریح کرد:وزیر امور خارجه آمریکا به دلیل نادانی و عدم اطلاع از آداب دیپلماتیک اعتراف کرد که سیاست های آمریکایی ضد انسانی ترین سیاست ها است که علیه مردم ایران تحمیل و به اجرا گذاشته شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد:اظهارات پمپئو اعتراف به ضد انسانی بودن سیاست های آمریکا است که کمک می کند مردم ما بیشتر مصمم شوند تا در برابرسیاست های آمریکایی مقاومت کنند و دامنه بی اعتمادی بین آمریکا و ایران وسیع تر گردد.

راه دانا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.