سردار سلامی در گیلان:

بسیجیان شمشیرهای الهی در مقابل دشمنان هستند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیجیان شمشیرهای الهی در مقابل دشمنان هستند گفت: دیدید که سعودی‌ها و رژیم صهیونیستی با چند موشک چگونه فروریختند و چگونه آمریکا عاجز شد که این‌ها همگی حجت‌های الهی است.

هادی نیوز: سردار حسین سلامی  در همایش اقتدار بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع) لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) رحمت العالمین و با مؤمنان مهربان بود و از جانب خداوند مبعوث شد تا غل و زنجیر اسارت را از دست و پای بشریت باز کند و انسان‌ها را به کرامت و مجدی که خداوند برایشان قائل بود برساند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) بی‌شک اسوه حسنه دستگاه آفرینش است افزود: پیامبر اکرم (ص) نور رحمت واسعه الهی بر عالم بشریت بود و با کتاب مبین خود برای هدایت انسان‌ها به مسیر سعادت و رسالت مبعوث شد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ریشه شجره طیبه بسیج در عمق ایمان، احساس و باور مردم ما شکل گرفت تصریح کرد: شاخسارهای پرثمر شجره طیبه بسیج در آسمان افتخارات انقلاب و اسلام و نظام قد کشید و آن روزهای که امام به تشکیل این شجره مبارک اقدام کرد هیچ‌کس نمی‌توانست ابعاد وسیع تأثیر این نهاد را تشخیص دهد و بعدها تاریخ حوادث ثابت کرد که بدون بسیج نمی‌توان در مقابل صف‌آرایی قدرت‌ها ایستاد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس جوانان ما از امام اول خودآموخته بودند که اگر دشمن بر سرزمینشان گام بنهد ذلیل خواهند شد خاطرنشان کرد: وقتی دفاع مقدس شکل گرفت و تهاجم جهانی به کشور ما آغاز شد، جوانان ما لباس جهاد به تن و شمشیر جهاد بستند و هجرت را مقدمه جهاد قرار دادند و به آرزوهای دنیوی خود پشت پا زند و برای رضوان‌های الهی به جبهه‌ها شتافتند.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به اینکه جوانان ما در دفاع مقدس سینه‌های ستبر خود را به‌مانند صخره‌ها و کوه‌ها در برابر آماج حملات دشمنان قرار دادند افزود: جوانان ما در دفاع مقدس جان‌فشانی کردند تا نوامیس مسلمین و حرمت‌ها حفظ و استقلال کشور تضمین شود و این سرزمین از قدم گذاشتن گام‌های بیگانگان در امان بماند و اجازه ندادند که دشمن در کوچه و خیابان‌های ما راه برود.

سلامی با بیان اینکه بسیج الهام‌یافته از روحیه عاشورا است گفت: بسیج نماد غیرت، تعصب، جوانمردی، آراستگی، وارستگی ثبات قدم، استواری، صبر و حقیقت‌جویی است و بسیج فرمول مستحکم و تضمین یافته عبور از همه مشکلات، چالش‌ها و بحران‌ها است.

وی با بیان اینکه تا وقتی‌که لشکریان خداوند به اذن او این‌چنین روی زمین صف می‌کشند هیچ دشمنی یارای غلبه بر ملت ایران نیست افزود: خداوند به دست این بسیجیان جان‌برکف راه‌های غلبه کفار بر مسلمان را بسته است.

جانشین فرمانده سپاه با تأکید بر اینکه بسیجیان شمشیرهای الهی در مقابل دشمنان هستند بیان کرد: بسیجیان قوت قلب، نقطه اعتماد و اطمینان و اتکا ملت برای امنیت، عزت و کرامتشان هستند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه وقتی دشمن اقتدار بسیجیان را می‌بیند مأیوس می‌شود تصریح کرد: خداوند به برکت وجود چنین بسیجیان جان‌برکفی به این ملت عزت اعطا کرده است و رهبر حکیم، شجاع و جانباز ما با قوت و قدرت ایمان شما با جهان قدرت مند امروز سخن می‌گوید و از مصالح امت اسلام در برابر دشمنان کافر، مشرک و منافق دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه وقتی چنین بسیجیانی در صحنه حضور دارند دیگر جنگی در کار نیست تصریح کرد: با وجود بسیج دشمن به ما نزدیک نمی‌شود و این بسیج است که به دشمن نزدیک می‌شود و دشمن نیز می‌داند که بسیجی از خطر نمی‌ترسد بلکه عاشق خطر است و در قلب واقعه شجاع‌تر و اعتمادبه‌نفس بالاتری دارد.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به اینکه بسیاری از شهیدان ما به سودای بهشت به جنگ نرفتند افزود: برخی از شهدا رضوان الهی را به بهشت ترجیح دادند بنابراین‌ چنین ملتی هرگز شکست نمی‌خورد و هرگز در برابر دشمن زانو نمی‌زند بلکه دشمن است که مجبور به کرنش، اطاعت و خاموش شدن می‌شود.

سلامی با اذعان به اینکه تفکر بسیج به اقصی نقاط جهان اسلام تکثیرشده بیان کرد: شاخسارهای درخت بسیج امروز در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، بحرین، افغانستان و یمن میدان وسیعی از جهاد را علیه مستکبران ایجاد کرده و دیگر برای دنیای استکبار ممکن نیست که در نیویورک و واشنگتن بنشیند و از آنجا شئون جوامع اسلامی را تحت مدیریت و تحت کنترل بگیرد و هویت مسلمانان را غارت و ثروت مالی آن‌ها را تحت چپاول قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیج دشمنان را از پناهگاه‌ها بیرون آورده افزود: بسیجیان ضربه‌ها و سیلی‌های شکننده‌ای به دشمنان زده‌اند و شکست‌های تاریخی، فراموش ناشدنی و تحقیرهای به‌یادماندنی را برای دشمنان به ارمغان آورده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه بسیج پیروزی را به مسلمانان کشورهای دیگر آموخت بیان کرد: اگر بسیج در مقابل دشمنان نمی‌ایستاد همه در برابر آمریکا سر فرود می‌آوردند و اینکه بسیجیان در مقابل دشمن ایستادند به همه آموخت که می‌توان در مقابل زورگویان ایستاد و خروج آمریکا و متحدانش از بلاد اسلامی و به‌تدریج حاکم شدن ملت‌های مسلمان بر سرنوشت خود از نشانه‌های این مسئله است.

سلامی با بیان اینکه بسیجیان امروز در جنگ بزرگ دیگری مشارکت دارند تصریح کرد: دشمن هنوز ما را رها نکرده و اکنون می‌خواهد اقتصاد و معیشت ما را فلج کند و ملت ما را از نظام خود جدا کند اما باید این را بداند که ما هنوز ایستاده‌ایم و بازهم او را با شکست بدرقه خواهیم کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تاریخ نزدیک به دشمن یاد داده است که این ملت به قوت اسلام و داشتن رهبری قوی، شجاع، نیرومند، حکیم، وارسته، متقی و مؤمن به نام آیت‌الله امام خامنه‌ای هرگز شکست نخواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه ملت ما سختی‌ها را تحمل می‌کند اما اراده دشمن را می‌شکند افزود: ملت ما هرگز به نداهای دشمن پاسخ نمی‌دهد بلکه با لوله تفنگ‌ها و با صبر و شکیبایی پاسخ دشمن را در میدان می‌دهد و هرگز تسلیم نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه با اذعان به اینکه شاید روزگاری دشمن فاصله قدرت اش از ما زیاد بود بیان کرد: امروز این فاصله کم شده و ملت ما در میدان خطر از دشمن ترسی ندارد و این راز بقا و نجات ما است زیرا هر ملتی در این عالم ضعیف باشد ذلیل است و تنها راه عزیز بودن قوی بودن است.

سلامی با بیان اینکه خانه دشمنان ما عنکبوتی است گفت: دیدید که سعودی‌ها و رژیم صهیونیستی با چند موشک چگونه فروریختند و چگونه آمریکا عاجز شد که این‌ها همگی حجت‌های الهی بوده و دلایل قدرتمندی است برای ما که با امید پیش برویم زیرا سختی‌ها می‌گذرند و آنچه می‌ماند ایمان است.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.