روحانی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

سال گذشته آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت

رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال گذشته آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت اما بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم، گفت: FATFخوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با بانک‌های جهانی است.

هادی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور عصر سه شنبه در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با بیان اینکه نقد و نظر آزادانه دانشجویان در این جلسه، نشانه توفیق جنبش دانشجویی است، اظهارداشت: نقد سازنده و دلسوزانه به نفع حال و آینده کشور است. نقد سازنده و دلسوزانه به نفع حال و آینده کشور است.

وی ادامه داد: مسوولان نماینده واقعیت امروز جامعه و دانشجویان نماینده آینده مطلوب تر و ایران آزادتر و آبادتر هستند. اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم؛مشکلات و زخمی شدن و زخمی کردن هم جزو این رویارویی است. مجبور شدیم ۳۰ هزار میلیارد تومان از خزانه به مالباختگان پرداخت کنیم. روسای قوا به اتفاق لوایح ۴ گانه مرتبط با پولشویی را تایید کرده اند؛ راه حل مشکلات شفافیت است نه جنجال.

رئیس جمهور تصریح کرد: FATFخوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با بانکهای جهانی است. به وزیر علوم بارها گفته ام روبروی زندانی کردن دانشجو به بهانه های سیاسی بایستد. روسای قوا به اتفاق لوایح ۴ گانه مرتبط با پولشویی را تایید کرده اند؛ راه حل مشکلات شفافیت است نه جنجال

وی بیان داشت: حتی اگر دشمن غداری مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی نداشته باشیم؛ اداره امور و طرح‌هایی چون تحول سلامت، کار آسانی نیست. برجام راه را برای نفت، تجار و بانک‌ها باز کرد و سرمایه زیادی وارد کشور شد. قبل از برجام دنیا ایران را محکوم می کرد و امروز آمریکا را. سال گذشته آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت، بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم.

رئیس قوه مجریه با تاکید بر اینکه در شورای امنیت ترامپ شکست خورده است، گفت: اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم؛مشکلات و زخمی شدن و زخمی کردن هم جزو این رویارویی است. اگر فکر می کنید آمریکا پیروز است، بدانید که امروز ایران پیروز است و ترامپ شکست خورده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.