فرمانده نیروی زمینی ارتش:

حضور ارتش در مرزها برای افزایش ضریب امنیت ملی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: بارها گفته‌ایم که هیچ خطری نظام جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌کند و حضور ارتش در مرزها به دلیل بالابردن ضریب امنیت ملی‌مان است.

هادي نيوز: امیر سرتیپ کیومرث حیدری‌زاده امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا ارتش اظهار داشت: ولایت ‌فقیه نماد اصلی صراط مستقیم است که در سوره حمد به آن اشاره شده و منظور از نعمت، ولایت است.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ابراز داشت: ادامه این راه بستگی به جوهره وجودی خودمان دارد، خداوند با عنایت خود، ولی امر مسلمین را در بین ما عنایت کرده است و حالا پیمودن این راه بستگی به اراده ما دارد.

حیدری‌زاده افزود: تا امروز ملت با تبعیت از ولی امر خود و جانشین امام زمان (عج)، پیچ‌های تاریخی متعددی را تا رسیدن به دست صاحب امر با موفقیت طی کردند و با همین ضریب ولایتمداری، راه رستگاری را تا آخر طی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در دنیا شاهدیم انسان‌ها، بالفطره دنبال آزادی هستند، از تونس با شعار اسلامی آغاز شد و به لیبی و مصر و بحرین که انسان‌های آزاده و مسلمان دارند سرایت کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: وقتی صفات شکل‌گیری انقلاب اسلامی را تورق می‌کنیم، می‌بینیم که فطرت عدالتخواهی به تبعیت از نظام انقلاب و اسلامی ما سرشار است.

وی ادامه داد: اما دشمن خبیث به موقع و در زمانی که انقلاب‌ها در حال شکل‌گیری هستند با تطمیع بعضی از همین انقلابیون و ترفندهای ویژه، مسیرهای انقلاب‌ها را عوض کرده و اینجاست که به یاد نعمت عظمای الهی می افتیم.

حیدری‌زاده عنوان کرد: علت اینکه استکبار جهانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق می‌شود، مسیر دیگر انقلاب‌ها را عوض کند در مقابل 40 سال انواع حیله‌گری و ترفند‌ها، خیانت‌ها، جنایت‌ها و برنامه‌های استعماری و استکباری را بر روی انقلاب الهی ما پیاده می‌کند و تا امروز نتوانسته حتی یک گام ما را از ارزش‌های الهی دور نگه دارد، رمز آن و شکست مفتضحانه دشمن، ولی امر مسلمین است.

وی ابراز داشت: اگر این کشورهایی که در آنها انقلاب شد، اعتقاد به ولی خدا می‌داشتند و خود را محیا می‌کردند پشت سر ولی امر خدا حرکت کنند، هیچگاه مسیر انقلاب آنها عوض نمی‌شد.

حیدری‌زاده گفت: افتخار نظام جمهوری است که با تبعیت از راه نورانی ولایت و پیوسته پشت سر ایشان موفق شده مشت‌های کوبنده‌ای به استکبار زند، ارزش‌های الهی و انقلابی نظام را پررنگ‌تر حفظ کند و هم موفق شده راهبرد و استراتژی بلندپروازانه خودش را در آنجایی که باید تسری دهد و امروز عمق عمیقی به نظام جمهوری اسلامی دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: رمز تمام توفقیات نظام در چهل سال گذشته تبعیت از ولایت‌فقیه است و میوه آن رهایی مردم عراق و سوریه است و ان‌شاءلله آزادی مردم یمن و بحرین خواهد بود.

حیدری بیان داشت: نظام ما با هدایت ولی امر مسلمین، همراهی ملت و خون شهدا پابرجا شده و ما در لباس سربازی وظیفه داریم که با نثار جان و سرمان همچون حججی و ... پای انقلاب بایستیم.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در بین نیروهای مسلح کشورمان امروز از آن نیروی زمینی سنتی گذشته‌ای که در ذهن آحاد جامعه بوده، با هدایت‌های پیامبرگونه رهبر انقلاب عبور کرده و به عنوان نیرویی متحرک، مهاجم و پرقدرت ساختار جدیدی را تجربه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح بازطراحی نیروی زمینی را وقتی خدمت فرمانده کل قوا تقدیم کردم با استقبال کم‌نظیر ایشان مواجه شد و تایید کردند، نیروی زمینی به این تحول عمیق و دگرگونی با توجه به تهدیدات پیش روی و روند تهدیدات نیازمند است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: یعنی نیروی زمینی نیازمند یک تحرک عمیق و دگرگون کننده است که این کار آغاز شده و تمام یگان‌های نیروی زمینی تبدیل به یگان‌های هجومی شدند و یگان‌های تخصصی با ساختار جدید شکل گرفتند، نیروی زمینی به نیروی مقتدر، مهاجم و اثرگذار در عرصه امنیت و دفاع از کیان مقدس اسلامی بدل شده است.

حیدری افزود: امروز بخش‌هایی از این نیروی مقتدر ماموریت حفاظت از مرزها را در غرب و اخیرا شرق کشور عهد‌ه‌دار شده است.

وی عنوان کرد: بارها گفته‌ایم که هیچ خطری نظام جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌کند، اگر ما در مرز مستقر شدیم به دلیل بالابردن ضریب امنیت ملی‌مان است، نه اینکه خطری احساس کرده باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن هیچ وقت به خود اجازه نمی‌دهد علیه ما اقدامی انجام دهد، چون در کسری از زمان طومار عمر ننگین سربازانش را در هم خواهیم پیچید.

وی ابراز داشت: نیروی زمینی ارتش سرشار از نیروهای خادم و بااخلاص و خدمتگذار است که ماموریت خطیر نیروی زمینی را درک کردند.

حیدری‌زاده با اشاره به اینکه امیر عیلدوست از این پس به عنوان دستیار ویژه فرمانده کل ارتش فعالیت خواهد کرد، گفت: وی یکی از چهره‌هایی است که تا امروز توانسته حقانیت انقلاب و نهضتمان و رشادت‌های نیروی زمینی را به عنوان سابقه و تاریخ متحرک با خود حمل کند و دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.