سردار سلامی:

سردارانی همچون منصوری اجازه نمی‌دهند فرزندان اهل بیت (ع) در عاشورا آواره شوند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید اینکه سردار منصوری در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب هرگز میدان‌های جهاد را ترک نکرد، گفت: امثال سردار منصوری اجازه نمی‌دهند فرزندان اهل بیت (ع) در عاشورا آواره شوند.

هادی نیوز:  سردار حسین سلامی با تسلیت درگذشت شهادت‌گونه سردار منصوری به خانواده وی و مردم، با بیان اینکه مردانی مانند منصوری نشان دادند که هرگز از ولایت دست نمی‌کشند، اظهار داشت: دشمنان می‌دانند تا وقتی سازه‌های امنیت این کشور در دست چنین مردانی است هرگز یارای دستیابی به آرمان‌ها و اعتقادات مردم را نخواهند داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه سردار منصوری نماد لباس عزت بر تن این ملت بود، اضافه کرد: سردار منصوری در راه خدا یک عمر برای دفاع از عزت، حیثیت، شرافت و امنیت تلاش کرد.

وی با تاکید اینکه سردار منصوری در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب هرگز میدان‌های جهاد را ترک نکرد، افزود: وی دشمن را می‌شناخت و می‌دانست پایداری در مقابل دشمنان چگونه باید باشد، در این راستا بسیار مقاومت می‌کرد.

سردار سلامی، سردار منصوری را فردی تکلیف‌شناس دانست و یادآور شد: وی می‌دانست نباید جهاد را به‌هم واگذار کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: سردار منصوری بیرق جهاد را از شهید بروجردی و کاوه گرفته بود و نگذاشت علم مجاهدت زمین بیفتد، وی علاوه بر اینکه از شهید شوشتری پرچم جهاد را تحویل گرفت و همچون وی نه تنها یک انسان بزرگی بود، بلکه در سیستان و بلوچستان الفتی با مردم آن خطه داشت و برای آنان امنیت آورده بود، خانواده‌اش نیز همواره با او هجرت می‌کرد.

سردار سلامی بهترین توشه آخرت را تقوا دانست و بیان کرد: سردار منصوری را می‌توان مظهر عینی تقوا دانست، این موضوع در حالی است که همه چین و چروک‌های این مرد حاکی از جهادی سخت و پایان‌ناپذیر بود.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه ما کمتر چنین انسان‌های بزرگی را که محصول ۴۰ سال جهاد بودند و با شهدا زندگی کردند را می‌توانیم داشته باشیم، مگر اینکه دوباره تاریخ تکرار شود، ادامه داد: ما راه سختی پیموده‌ایم که در این راه، مردان بزرگی بر زمین افتاده‌اند تا نخل‌های بلند قامت این ملت، سرافراز، استوار و قائم باقی بماند.

وی گفت: الگو‌های مجسم این راه بزرگ و نورانی همین مردانی هستند که هر روز یا هر از چند گاهی بر دستان شما تا عرش خدا بدرقه می‌شوند و ما این راه را ادامه خواهیم داد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه امثال سردار منصوری اجازه نمی‌دهند فرزندان اهل بیت (ع) در عاشورا آواره شوند، افزود: آن‌ها اسارت را هرگز نمی‌پذیرند و این مردان تا هستند دیگر این واقعیت‌های تاریخ صدر اسلام تکرار نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه راز ماندگاری ایران در مقابل دشمنان را سرافرازانه ایستادن ملت ایران و شکست آن دانست و بیان کرد: شاهد هستید شعله‌های خشم بر سرزمین دشمنان ما افتاده و می‌بینید دشمنان ما به چه بلا‌هایی گرفتار شده‌اند، همچنین، ملت ما را هم می‌بیند که در اوج محاصره، فشار، تحریم‌ها و ارعاب این چنین سربلند ایستاده‌اند، چه واقعیتی آشکارتر و زیباتر از این همه نصرت الهی که بر قلوب مومنین جاری می‌شود.

وی تصریح کرد: راه تمام نشده سردار منصوری را ادامه و به‌وصایای او عمل می‌کنیم، به‌آرزوهایش جامه عمل می‌پوشانیم و از خداوند مسئلت داریم که روح این مرد بزرگ تاریخ ایران را با شهیدان همرزمانش محشور کند.

خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.