سرلشکر جعفری:

شهدای فاتحین از مصادیق مومن واقعی هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خداوند ویژگی‌های مومن واقعی را فرموده است که کسانی هستند که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می‌کنند؛ از مصادیق این موضوع همین شهدای فاتحین هستند.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در سومین یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین، اظهار داشت: خدای متعال اجر مومنین را ضایع نمی‌کند، کدام مومنین؟ مومنین واقعی؛ خیلی‌ها ادعای ایمان دارند، اما خداوند ویژگی‌های مومن واقعی را فرموده است که کسانی هستند که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می‌کنند و از خدا و رسول او اطاعت می‌کنند؛ از مصادیق این موضوع همین شهدای فاتحین هستند.

وی گفت: خدا می‌فرماید این مومنین در ادعای ایمان خود صادق هستند، برخی هم ادعای ایمان دارند، ولی کاری به جهاد در راه خدا ندارند، سخت‌ترین و بالاترین جهاد در راه خدا گذشتن از جان خود است، ولی خدمت به جامعه و موارد دیگر هم شامل جهاد می‌شود.

جعفری افزود: یکی از ویژگی‌های یگان فاتحین این است که تمام این افراد داوطلب و بسیجی هستند، حقوق نمی‌گیرند، با هزینه شخصی خود لباس و تجهیزاتشان را فراهم می‌کنند، در بخش‌های مختلف کشور شاغل هستند و روز‌ها و شب‌های تعطیل آمادگی خود را بالا می‌برند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: یگان فاتحین بدون تحمیل هزینه‌های مشابه دیگر نیرو‌های ویژه ما و حتی یک دهم یگان‌های معمولی برای ما هزینه داشته است.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.