امام‌جمعه کرج:

بیانات و مواضع رهبری در ایام فتنه ۸۸ برای مردم بازخوانی شود

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه نقش رهبری در خاموش کردن فتنه ۸۸ و بدعتهای فتنه‌گران بسیار موثر بود، گفت: باید بیانات و مواضع رهبری در ایام فتنه ۸۸ برای مردم بازخوانی شود.

هادی نیوز:  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته کرج اظهار داشت: پرداخت زکات مال را افزایش داده و سبب تقویت رأفت، مهربانی، عطوفت و توجه به مسکینان است. زکات پند و موعظه برای اغنیا و عبرت برای ثروتمندان است.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه دستگیری از فقیر یاد قیامت است، بیان کرد: مسئله رسیدگی به فقرا و مستمندان موضوع بسیار مهمی است، رسیدگی به درماندگان توسط توانگران واجب است و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد، پرداخت زکات آثار بسیار خوبی در دنیا و آخرت دارد.

امام جمعه کرج در خطبه دوم نماز با اشاره به ولادت حضرت عیسی(ع) و تبریک ولادت این پیامبر الهی به خواهران و برادران مسیحی اظهار داشت: ولادت انبیای الهی برای ما میمون و مبارک است.

وی افزود: لقب ایشان، مسیح است و کنیه آن عیسی ابن مریم است، در قرآن به این موضوع اشاره شده و ویژگی آن حضرت این است که دارای آبرو و وجاهت و از مقربین است، حصرت مسیح عبد محض خدا و مایه برکت و مبارک است و خلقت حضرت عیسی مسیح بشارت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه امروز آموزه‌های حضرت مسیح در دست پیروان این حضرت اسیر است و کلیسا در  این زمینه کم‌کاری دارد و مسئول است، بیان کرد: بیشتر سران کشورهای غربی و اروپایی که خود را مسیحی می‌دانند ننگ مسیحیت هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه ترامپ که خود را پیرو مسیحیت می‌داند ننگ بشریت است،گفت: حضرت مسیح نماد رأفت و مهربانی بود و پیروان ایشان هم باید اینگونه باشند هر فسادی که در عالم واقع می‌شود به دست مدعیان پیروی از مسیحیت و به نام دموکراسی است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه این افراد به نام دموکراسی در جهان فتنه به پا می‌کنند  و برخلاف رویه مسیح عمل کرده و حتی سیاستهای این افراد کشورهای مسلمانان را درگیر کرده و سبب کشتار تعداد زیادی انسان بیگناه شده است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه کشتار هزاران مسلمان بیگناه در یمن توسط این افراد مدعی انجام شده است، تاکید کرد:  به زودی انصارالله کلک شما را خواهد کند، تاریخ را چه خواهید کرد، فلسطین و غزه را سیاستهای شما به خاک و خون کشیده و سیاست‌های شما سوریه را به خاک و خون کشیده است.

 وی با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش علی‌رغم تمام هزینه‌های کلانی که در آسیا کرده‌اند ناکام شده و  در حال حاضر در حال عقب‌نشینی تاکتیکی هستند،ادامه داد: شما نشان دادید که در جنگ نیابتی هم توان مقابله با ایران اسلامی را ندارید و خروج شما از عراق، سوریه و یمن یعنی پیروزی جبهه مقاومت و هر اتفاقی که در آن منطقه بیفتد یعنی خط مقاومت پیروز شده که ریشه این خط ایران اسلامی است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه فتنه‌ای که در سال 88 انجام شد همچنان ادامه دارد و در هر مقطع به شمار و رنگ مختلفی ظهور می‌کند،گفت: مهمترین توطئه کودتای مخملی سبز در سال 88 بود که غرب سعی داشت مردم را در مقابل نظام قرار دهد و آرام آرام به هدف خود برسد و مردم هوشیارانه با حضور خود تحت رهبری امام خامنه‌ای فتنه را خاموش کردند و زنده بودن انقلاب را به رخ دشمن کشیدند.

وی با بیان اینکه مردم در 9 دی به گوش فتنه‌گران که در کف خیابان حضور داشتند و به گوش خواص بی‌بصیرت و عمله‌های دشمن سیلی محکمی زدند، متذکر شد: نقش رهبری در خاموش کردن این فتنه و بدعتهای فتنه‌گران بسیار موثر بود، رهبری با بصیرت انسجام و وحدت ملی را تقویت کردند و مردم را تشویق به حضور در صحنه‌ها کردند، بیانات و مواضع رهبری باید توسط جوانان و تریبون‌داران برای مردم بازخوانی شود.

وی تصریح کرد: 9 دی، مستکبران و دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرد و پیام این روز این بود که مردم برای حفاظت از انقلاب اسلامی تمام قد ایستاده است، دشمن در تمام جبهه‌ها از ایران اسلامی شکست خورده و فقط فتنه اقتصادی مانده است که باید در زمینه فتنه اقتصادی دشمن را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران توبه و بازگشت هم نداشتند و به عزاداران حسینی جسارت کردند،گفت: خدمات چهل ساله انقلاب باید به اطلاع  مردم برسد، جوانان انقلابی به دنبال جریان‌سازی و حرکت مردمی در زمینه خدمات انقلاب اسلامی باشند و باید در مورد دستاوردهای انقلاب به صورت جمعی کار کرد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به فرمایش رهبری در مورد مسئولیت  و لزوم توجه به این فرمایشات توسط مسئولان، اظهار داشت: حرکاتی که از برخی از افراد مشاهده می‌شود در شأن نظام اسلامی نیست،کسی که خود مسئول را این نظام بداند و بعد در برخورد با مردم طوری عمل کند که شانیت آن را ندارد، سبب شرمندگی است.

خطیب جمعه کرج با بیان اینکه اتفاقا یکی از مواقعی که باید با شدت و بدون اغماض با آن برخورد کرد تخلفات مسئولان است، تصریح کرد: آن چیزی که نظام را نگه داشته، قرآن، اسلام، اهل‌بیت(ع) و خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است که برای به ثمر رسیدن احکام الهی ریخته شده و این‌ها سرمایه نظام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه به حکم خدا عمل کنید و بدون مصلحت اندیشی کار خود را انجام دهید، تصریح کرد: مسئولان در مورد عملکرد خود مراقب باشند و به دنبال تصحیح نیات‌شان نسبت  به  خدمت به مردم باشند.

وی با خطاب قرار دادن استاندار البرز گفت: مدیران‌کل دستگاه‌های خود را به دقت زیر نظر داشته و رصد کنید،کارایی و خدمت‌رسانی آنها را مدنظر داشته باشید و ارتباطی که با ارباب رجوع دارند و وقت ملاقاتی که باید برای مردم بگذارند را دقت کنید، برخوردی که مدیر با کارکنان و کارمندان خود دارد را رصد کنید،گاهی اوقات کارکنان نامه می‌نویسند از مسئولان خود شکایت دارند بنده بررسی و دنبال می‌کنم و می‌بینم که درست گفته‌اند آن مدیرکل و مدیر دستگاه و اداره واقعا به مردم و کارمند ظلم می‌کند، این مورد باید رسیدگی شود و دقت کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مدیران  دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند وقتی وزیر دستگاه مربوطه به استان می‌آید رعایت عدالت را در گزارش دادن انجام داده و از بزرگنمایی کار خود یا خدای ناکرده آمار کذب دادن پرهیز کنند، متذکر شد: به مردم هم آمار درست بدهید، برخی اوقات مسئولان به مردم آمار دروغ می‌دهند که آمار صحیحی نیست و آمارسازی است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی در مورد اشتغال آمارهای مختلفی بیان می‌کنند که دور از واقعیت است،گفت: این  افراد در سامانه ثبت شده‌اند و درست است اما این آمار، آمار خالص نیست و در بحث آماری باید آمار خالص در مورد ایجاد شغل و کار بیان شود، یعنی آن تعداد افرادی که از کار بیکار شده‌اند را باید حساب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه به دادستان‌های مراکز استان در مورد قیمت‌گذاری و ورود دادستان‌ها به موضوع گرانی اجناس و مایحتاج مردم،گفت: دادستان مرکز استان البرز به صورت جدی‌تر به این موضوع ورود کرده  تا مردم آرامش بیشتری داشته باشند، تعزیرات حکومتی هم بر قیمت‌ها نظارت را بیشتر کند و آن کالاهایی که از افراد محتکر گرفته شده زودتر در اختیار مردم قرار گیرد تا فرصت و زمینه استفاده کردن از آنها گرفته نشود.

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.