امام جمعه ایلام :

سوء‌استفاده از منصب ، امتیاز دهی به دشمنان انقلاب اسلامی است

امام جمعه ایلام گفت: سوء استفاده از منصب، امتیاز دهی به دشمنان انقلاب اسلامی است.

هادی نیوز: حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار در نماز وحدت بخش جمعه این هفته استان ایلام اظهار داشت:  سوء استفاده از منصب، امتیاز دهی به دشمنان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ایلام، احراز مناصب به صورت انتخابی یا انتصابی را برای انجام خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: کسانی‌که به واسطه انتخاب و یا انتصاب به مقام و موقعیتی می‌رسند باید در این منصب دردی از دردهای جامعه را کاهش دهند نه این‌که خود درد شوند برای جامعه.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام با اشاره به اقدامات برخی مسئولان یاد آور شد و افزود: مسئولیت حریم خصوصی برای انجام هواهای نفسانی و باند و گروه و امتیاز‌گیری و امتیاز دهی به اطرافیان و باند و حزب و گروه مرتبط با برخی مسئولان نیست، بلکه مسئول برای خدمت به همه انسان‌های آن حوزه بوده و باید تلاش کند که در نگاه نیز عدالت را رعایت کند.

امام جمعه ایلام ضمن انتقاد از سوء استفاده کنندگان از مسئولیت خاطر نشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و همه مسئولان در رفع مایحتاج و نیازمندی‌ها و خواسته شهروندان باید تلاش کنند و همچنان که در شورای امربه معروف و نهی از منکر استان نیز تصویب شده است هفته‌ای یک‌بار برای ملاقات بلاواسطه با مراجعان وقت بگذارند.

کریمی‌تبار از سوء استفاده کنندگان از منصب را امتیاز دهندگان به دشمنان انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: دلسرد کردن مردم با سوء استفاده و امتیاز دهی و امتیازگیری به نفع قوم و قبیله و حزب و گروه خیانت به انقلاب اسلامی است و حرکت در خط دشمن است.

خطیب جمعه ایلام سپس به حضور پیکر مطهر 46 شهید دوران دفاع مقدس اشاره و افزود: مردم ایلام در میهمانی، استقبال و بدرقه پیکر شهدای دوران دفاع مقدس که بعد از 30 سال غربت به خاک وطن آمده‌اند سنگ تمام گذاشته و امید واریم که زحمات این مردم نزد خداوند متعال مورد قبول واقع شود.

وی ادامه راه شهدا و عمل به وصایح شهدا را نیاز امروز جامعه دانست و تاکید کرد: عمل به راه و نام و یاد شهدا همانا حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از مقام معظم رهبری است که انجام این مهم تثبت و استمرار انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه ایلام با تبریک سالروز تاسیس حفاظت پرواز و هواپیمایی به فرمان امام راحل و توسط سپاه پاسداران و تاکید بر برپایی روز 9 دی خطبه‌های جمعه این هفته ایلام را به پایان برد.

در خاتمه نماز جمعه، نمازگزاران ایلامی با بدرقه پیکر مطهر 46 شهید دوران دفاع مقدس آنان را به مقصد تهران تشریح کردند.

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.