برگزاری یادواره «سوره‌های سرخ» در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از برگزاری ششمین یادواره «سوره‌های سرخ» گرامی‌داشت شهدای قرآنی در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

هادی نیوز: رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از برگزاری یادواره سوره‌های سرخ در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد و گفت: ششمین یادواره سوره‌های سرخ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قرآنی تهران بزرگ ۹ دی‌ماه ۱۳۹۷ در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

وی درخصوص برنامه‌های این یادواره گفت: در این همایش خانواده‌های معظم بیش از ۲۵۰ شهید قرآنی تهران بزرگ حضور خواهند داشت و از برخی از این عزیزان تجلیل به عمل خواهد آمد.

قربانی ادامه داد: اجرای مدیحه‌سرایی توسط گروه محمد رسول‌الله(ص)، اجرای نمایش ویژه شهدا، تلاوت قرآن و... از جمله آیتم‌های این یادواره است.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزاری این یادواره را در ادامه برنامه‌های مختلف در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای قرآنی دانست و گفت: این کار سال ۱۳۹۲ با دیدار جامعه قرآنی با خانواده‌های معظم شهدای قرآنی آغاز شد و اولین یادواره همان سال در برج میلاد تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: ساخت مستند از شهدای قرآنی، نگارش دو جلد کتاب از زندگی‌نامه شهدای قرآنی، دیدار هفتگی با خانواده‌های معظم شهداو... از جمله برنامه‌هایی است که از سال ۹۲ آغاز و تا امروز به صورت منظم ادامه پیدا کرده است.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.