نشست تخصصی «امنیّت پایدار در نظام امام و امّت» برگزار می‌شود

اندیشکده برهان در سالگرد حماسه مردمی نهم دی‌ماه و در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب برای زنده نگه داشتن این حماسه بزرگ، نشست تخصصی «امنیّت پایدار در نظام امام و امّت» را برگزار می‌کند.

هادی نیوز: اندیشکده برهان در راستای بزرگداشت سالروز قیام مردمی علیه فتنه بیگانه پایه سال 88 و به منظور بررسی ابعاد نظری و تاریخی این روز بزرگ اقدام به برگزاری نشست تخصصی و نظریه پردازی «امنیّت پایدار در نظام امام و امّت» می‌نماید.

دراین نشست نورالله قیصری، عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران سخنرانی می‌کند.

 محورهای مورد طرح در این نشست عبارتند از: «مؤلّفه های اصلی امنیّت پایدار در نظام امام و امّت»، «نسبت میان جایگاه ولایت فقیه و امنیّت پایدار در جمهوری اسلامی»، «کنش و واکنش نظام مبتنی بر ولایت فقیه در حوادث ضد امنیّتی» و «نقش ولایت فقیه در مدیریّت فتنه 88» و...

 همچنین در حاشیة این برنامه، مراسم رونمایی از دو کتاب متناسب با موضوع نشست با عناوین «شاکله الگوی امام و امّت» و «مبانی معرفتی نظام انقلابی امام و امّت» برگزار خواهد شد.

این مراسم در تاریخ 8 دی‌ماه جاری از ساعت 10 صبح در محل اندیشکده برهان برقرار خواهد بود. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 26153293-021 تماس حاصل نمایند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.