رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب در ۴۰ سالگی به بالندگی رسیده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگرچه امروز مشکل گرانی، تورم، بیکاری و ... در کشور زیاد است اما معتقد هستیم این مشکلات نیز مانند مشکلات دیگر گذرا بوده و آینده از آن انقلاب اسلامی است.

سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص چهل سالگی انقلاب و تفاوت های آن با سال های قبل اظهار داشت: چهل سالگی در باورهای ما سن بلوغ و رشد یافتگی لحاظ می شود.

وی با بیان اینکه ۴۰ سالگی سن به کمال رسیدن است اظهار داشت: شاید بین ۳۸ و ۴۰ تفاوت زیادی وجود نداشته باشد اما به سال چهلم یک نگاه بالنده وجود دارد؛ در ۴۰ سالگی به یک رشد و بالندگی رسیده ایم که می توانیم نوید بخش آینده درخشانی برای انقلاب باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: همانطور که بارها گفته شده است، انقلاب اسلامی امروز بر قله افتخار ایستاده است؛ اگرچه امروز مشکل گرانی، تورم، بیکاری و ... در کشور زیاد است اما معتقد هستیم این مشکلات نیز مانند مشکلات دیگر گذرا بوده و آینده از آن انقلاب اسلامی است.

غیب پرور با بیان اینکه آینده از آن فرزندان این مرز و بوم است گفت: اگرچه همه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به یک اندازه محقق نشده است اما خوشحالیم که اکنون انقلاب ما به یک دوران پختگی رسیده و مطمئن هستیم این انقلاب تا تحقق همه اهداف به کار خود ادامه خواهد داد.

 پایگاه اطلاع رسانی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.