مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی خبر داد

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در مساجد مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان تهران از اجرای گروه سرود در بیت قدیمی امام (ره) همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: در مساجد مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر اراک هم برنامه های ویژه ای برگزار می شود.

هادی نیوز: حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» از برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون های مساجد استان مرکزی خبر داد و  گفت: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، به همین جهت از ابتدای سال تاکنون برنامه هایی که در مساجد و کانون های مساجد برگزار می شود،با عنوان ۴۰ سالگی انقلاب برنامه ریزی شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی اظهار کرد: تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر،اجرای گروه سرود یک هزار نفری کانون های مساجد مرکزی در مصلای بیت المقدس اراک و نیز اجرای سرود در بیت قدیمی امام(ره) در شهر خمین همراه با بازتاب و انعکاس در رسانه ها از جمله این برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون های مساجد این استان است.

 

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به وطن زنگ انقلاب با حضور اعضای کانون های مساجد نواخته می شود و در مدرسه امام خمینی(ره) در حجره طلبگی امام(ره) هم برنامه های ویژه ای به مناسبت دهه فجر انقلاب برگزار و در روز ۱۲ بهمن به صورت ویژه حجره امام گلباران می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی تصریح کرد: همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز به صورت ویژه در  مساجد مسیر راهپیمایی برنامه های ویژه ای با حضور مردم برگزار می شود، همچنین نشست انقلاب به روایت هنر نیز همزمان با این ایام برگزار و از۵۰ نفر از هنرمندان انقلابی تقدیر به عمل می آید.

 

وی برپایی غرفه های هنر و نقاشی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه با برنامه های ویژه، پخش فیلم های عمار در کانون های مساجد، برگزاری مراسم شعرخوانی را بخش دیگری از برنامه هایی نام برد که در این ایام به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

 

ذوالفقاری با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر انقلاب تصریح کرد: اجرای طرح «مادر سلام»،تقدیر از مادران انقلابی و مادران شهدا و کسانی در دوران دفاع مقدس در پشتبانی از جبهه های حق علیه باطل نقش داشتند، بخشی دیگری از برنامه های این دبیرخانه است که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

شبستان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.