‌‌آیت‌الله شاهچراغی:

‌هیچ کشوری امروز جرأت «نگاه چپ» به ایران اسلامی را ندارد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حلقه‌های صالحین و رویش زیبای انقلاب اسلامی است؛ به جایگاه و قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا اشاره کرد و گفت: امروز هیچ کشوری در دنیا جرأت «نگاه چپ» به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

هادي نيوز: آیت الله سید محمد شاهچراغی  در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده و دشمن شکن مردم مومن و خداجوی این شهر در مسجد امام خمینی (ره) سمنان برگزار شد اظهار داشت: انقلاب 40 ساله اسلامی ایران در این مدت 40 سال توطئه های زیادی را پشت سر گذاشته است؛ اما دشمن استکباری و در رأس آن آمریکا همچنان در پی دشمنی و توطئه علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید

امام جمعه موقت بیرجند: لیبرال‌ها و سکولارهای غرب‌زده فکر براندازی انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد

تهران| پیشرفت ایران اسلامی در گِرو اعتماد به سرمایه‌های داخلی است

امام جمعه اهواز: نباید "فقر" سهم مردم خوزستان از منابع غنی نفتی و صنایع پتروشیمی باشد

وی با اشاره به تلاش مسئولان آمریکایی برای همراه ساختن دیگر کشورها در دشمنی علیه ملت بزرگ ایران افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده‌ که هیچ کشوری جرأت ندارد به ایران اسلامی نگاه چپ بیندازد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آمریکا در 40 سال گذشته قصد داشت اساس انقلاب اسلامی را از هم پاشانده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازد خاطرنشان کرد: عصبانیت امروز آمریکایی‌ها از ملت و نظام ایران اسلامی طبیعی است چرا که امروز انقلاب 40 ساله اسلامی ایران با وجود همه فشارها و تهدیدهای دشمنان به قدرتی بزرگ در منطقه و دنیا تبدیل شده است.

آیت الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند قدرت و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران را - با وجود همه دشمنی‌ها و فشارهایی که جبهه استکبار علیه ملت بزرگ ایران به کار بسته است - تحمل کند به جمله معروف شهید بهشتی درباره دشمنی‌های آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اشاره کرد و افزود: امروز باید خطاب به سران کشور استکباری آمریکا این جمله شهید بهشتی را یادآور شویم که «آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر»؛ چرا که 40 سالگی انقلاب اسلامی ابتدای راه رسیدن به ارزش‌ها و آرمان‌های والای این انقلاب بزرگ و الهی است.

وی با بیان اینکه برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدت 40 سال پس از پیروزی آن بسیار زیاد بوده و باید به نسل جدید جامعه معرفی شود افزود: اگر می‌خواهیم به نسل جوان جامعه بگوییم که انقلاب برای آنان چه کرده است؛ باید شرایط رژیم طاغوت را برای آنان توضیح دهیم و آن را با شرایط امروز کشور مقایسه کنیم.

خطیب نماز جمعه سمنان رژیم ستم‌شاهی و طاغوتی پهلوی را نماد اسلام ستیزی، اخلاق ستیزی، مردم ستیزی و استقلال ستیزی دانست و با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران با محوریت اسلام، قرآن، اخلاق، مردم محوری و استقلال به میدان مبارزه با رژیم منحوس پهلوی آمدند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر این محورها به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در مدت 40 سال عمر با برکت خود رویش‌هایی را تجربه کرده است؛ از حلقه‌های صالحین به عنوان یکی از رویش‌های زیبای انقلاب اسلامی نام برد و با اشاره به اینکه امروز بیش از 200 هزار حلقه صالحین در کشور فعال است افزود: امروزه صدها هزار و میلیون‌ها جوان، نو جوان و پیشکسوت خواهر و برادر کشور در این حلقه‌های صالحین سازمان‌دهی شده اند تا برای آینده این مرز و بوم تربیت شوند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حلقه‌های صالحین دغدغه‌های آینده کشور را برطرف می‌کند خاطرنشان کرد: همین جمله مقام معظم رهبری در اهمیت حلقه‌های صالحین کافی است (و حجت را بر همگان تمام می‌کند).

وی با تأکید بر اینکه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در حلقه‌های صالحین تربیت می‌شوند تا مدیریت کشور را در آینده به دست بگیرند؛ خطاب به مسئولان کشور تأکید کرد: مسئولان کشور باید به حلقه‌های صالحین اهمیت داده و به آن کمک کنند تا اعضای آن برای آینده کشور آماده شوند.

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان این که باید حلقه‌های صالحین به عنوان رویش مهم انقلاب اسلامی حفظ شود؛ از مردم این کشور خواست تا با حضور در این حلقه‌های صالحین به حفظ آن کمک کنند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی ولایتمداری و دفاع از امامت نامبرد و با تأکید بر اینکه امروز افراد جامعه باید از آن حضرت درس حمایت و دفاع از ولایت را بیاموزند تصریح کرد: ماه‌های جمادی الاول و جمادی الثانی متعلق به حضرت فاطمه زهرا (س) و ماه‌های ولایت است و از این رو باید حرمت حضرت فاطمه زهرا (س) در این ماه‌ها حفظ شود.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای ارتش در روزهای اخیر بیان کرد: در این سانحه جمعیت فرزندان خادم مردم ایران به شهادت رسیدند و ملت بزرگ ایران نیز در غم خانواده‌های آنان شریک است.

تسنيم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.