سردار غیب‌پرور تأکید کرد؛

تقویت بنیان خانواده؛ اولویت‌ بسیج در عرصه مجازی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهبرد بسیج در عرصه مجازی تهاجمی است، اظهار کرد: اولویت‌های ما در این عرصه شبکه‌سازی، آموزش مداوم و تقویت بنیان خانواده خواهد بود.

سردار غلام‌حسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه لشکر سایبری بسیج، در سراسر کشور تشکیل شده و بر اساس ساختار مشخصی در حوزه شبکه اجتماعی با تولید محتوا، آموزش سواد رسانه‌ای، تقویت امنیت سایبری و رصد این فضا، فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: امروز دشمن تحرکات بسیاری را با توجه به تغییر جبهه نبرد، از عرصه‌های جنگ سخت به عرصه نرم و اهمیت فضای سایبر، در این حوزه علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

  شرط اولیه در فضای مجازی حضور به موقع و تهاجمی است

وی افزود: عرصه فضای مجازی علی رغم تهدید‌های فراوانش، یک فرصت بی‌نظیر برای ماست، فرصتی که شرط مهم آن تهاجمی بودن و حضور به موقع در آن است. لذا باید جامعه را باتوجه به پیچیدگی و گستردگی این عرصه با آموختن روش‌های استفاده و چگونگی فعالیت و مواجهه با تهدیدهای آن تقویت کرد.

 

  راهبرد ما حرکت تهاجمی است

 

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه لشکر سایبری بسیج می‎تواند با آموزش جامعه نقش موثری در امنیت کشور در برابر تهدید‌ها ایفا کند، ادامه داد: امروز دشمن با ساز و کار ویژه‌ای به این عرصه ورود کرده است و به همین جهت راهبرد ما هم این است که در برابر این تحرکات اقدام به موقع داشته باشیم؛ لذا در این عرصه حرکت بسیج تهاجمی است.

 

  سردار غیب پرور تصریح کرد: دستاورد‌های حضور موثر جوانان مومن ما در این عرصه می‌تواند به پیروزی‌های بزرگی منجر شود که اثرش در تمام کشور خواهد بود؛ باید بدانیم این حضور اهمیتش کمتر از حضور جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیست؛ لذا باید با خودباوری و شبکه‌سازی در این عرصه حرکت کنیم تا بتوانیم یک شبکه پویا و اثربخش انقلابی و فعال در این فضا ایجاد کنیم.

  نمره خوبی به عملکرد بچه‌هایمان در فضای مجازی می‌دهم

وی با اشاره به موفقیت‌های لشکر سایبری، در چند ماه اخیر به ایکنا، گفت: واکنش‌های دشمن به اقدامات و فعالیت‌های لشکر سایبری بسیج نشان دهنده این است که ما به هدف زده‌ایم و معلوم می‌شود که هدف‌گذاری و هدف‌گیری ما درست بوده است. دوستان ما کارشان را به شکر خدا شروع کرده‌اند؛ البته تا نقطه اصلی و رسیدن به اهدافمان نیازمند زمان هستیم و در چند ماه کوتاه و با این زمان اندک نمی‌توانیم کار بزرگی کنیم، اما برای شروع نمره خوبی به عملکرد بچه‌هایمان در فضای مجازی می‌دهم.

  اولویت‌های بسیج در عرصه فضای مجازی

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اولویت‌های بسیج در عرصه فضای مجازی گفت: ما در این عرصه باید فکر، کار، برنامه‌ها و ایجاد گروه‌های اندیشه‌ورز را اولویت‌بندی و زمان‌بندی بکنیم تا در این عرصه بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم. بر همین اساس اولویت‌های ما در این عرصه شبکه‌سازی، آموزش مداوم و تقویت بنیان خانواده خواهد بود.  

منبع: ایکنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.