سردار سپهر در آیین اختتامیه چهار دوره آموزشی دانشکده شهید مطهری:

نشانه‌های فروپاشی در اردوگاه قدرت‌های غربی نمایان شده است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: نشانه‌های فروپاشی در اردوگاه‌های قدرت‌های غربی در حال نمایان شدن است.

سردار «محمدحسین سپهر» جانشین سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه چهار دوره آموزشی دانشکده شهید مطهری ، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ جهان است؛ انقلاب اسلامی در جغرافیای ایران محصور نمی‌شود بلکه انقلاب یک پیام توحیدی برای مستضعفان و آزادگان عالم بود.

وی ادامه داد: بیش از سه قرن بود که قدرت‌های برجسته جهان به دنبال حذف دین از رشد و توسعه جامعه بودند، آنها می‌خواستند دنیا را با تفکرات و قوانین ضدتوحیدی اداره کنند اما یک عالم دینی شیعه پرچم قیام علیه کفر و شرک را برداشت و بر اساس نهضت امام حسین (ع) قیام کرد، سربازان و یاران خود را انتخاب و تربیت کرد و در نهایت به هدف نهایی خود رسید.

سردار سپهر یادآور شد: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، تمام دنیا برای مقابله با آن به پا ایستادند و یک اتحاد بین‌المللی علیه انقلاب شکل گرفت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مساله تحریم برای دیروز و امروز نیست، بلکه ۴۰ سال است که انواع فشارها و تحریم‎ها علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌شود؛ ۴۰ سال است که این جنگ و مبارزه در عرصه‌های مختلف ادامه دارد و ما شاهد اوج خباثت و دشمنی افرادی هستیم که مدعی حقوق بشر هستند.

وی در ادامه گفت: نشانه‌های فروپاشی در اردوگاه‌های قدرت‌های غربی در حال نمایان شدن است و ما باید از این پیچ‌های سخت تاریخ با اقتدار عبور کنیم.

سردار سپهر با بیان اینکه تربیت و آموزش جوانان مؤمن و متدین و بسیجی انقلابی بر عهده بسیج است، افزود: به دنبال آن هستیم تا با تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، زمینه ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) را فراهم کنیم.

دفاع‌پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.