اقامه عزای حضرت فاطمه (س) در امامزادگان تهران با عنوان «سوگواره یاس نبوی»+جزئیات

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بقاع امامزادگان استان تهران میزبان عزاداران بانوی دو عالم با عنوان «سوگواره یاس نبوی» است.

هادی نیوز: همزمان با سالروز شهادت یگانه دخت نبی‌اکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در بقاع امامزادگان باعنوان «سوگواره یاس نبوی» برگزار می‌شود.

در همین راستا، در آستان مقدس امامزاده روح الله (ع) این مراسم از ۱۵ بهمن‌ماه لغایت ۲۰ بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام آقا‌بابا، حجت‌الاسلام ادیب یزدی، حجت‌الاسلام موسوی‌مطلق، حجت‌الاسلام صیامی و مداحی امیر عباسی و امیر نعیمی و عباس دهقان و محمد جواد وکیلی بعد از نماز ظهر و عصر در جوار آستان مقدس امامزاده روح الله (ع) برگزار می‌شود.

در آستان مقدس امامزاده بی‌بی شهربانو (س) این مراسم روز جمعه ۱۹ بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام مشیری و مداحی حاج سعید جعفری بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار این آستان و همچنین در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) زرگنده این مراسم روز شنبه ۲۰ بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی زینلی و مداحی محمود تاری و قرائت خطبه فدک و زیارت حضرت زهرا (س) توسط حسین خان احمدی بعداز نماز ظهر و عصر در جوار این آستان برگزار می‌شود.

آستان مقدس امامزادگان هادی و بی‌بی زینب (س) روز جمعه ۱۹ بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسن خانی و مداحی سیدقاسم قهار و عبدالرضا ذاکر بعداز نماز مغرب و عشاء در جوار این آستان مقدس مراسم ویژه‌ای برگزار می‌شود. ضمن اینکه در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) این مراسم روز شنبه ۲۰ بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و مداحی سعید حدادیان و سیدمحمد بعداز نماز ظهر و عصر در جوار آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار می‌شود.

در همین راستا، در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) از روز چهارشنبه ۱۷ بهمن‌ماه لغایت ۱۹ بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام عباس موسوی مطلق و مداحی ابوالفضل بختیاری، سید‌محمد جوادی و احد قدمی و محمد نداف بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار این آستان مقدس و همچنین در آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) این مراسم روزشنبه ۲۰ بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی لواسانی و مداحی مسگر بعداز نماز ظهر و عصر در جوار آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) برگزار می‌شود.

عزاداران در آستان مقدس امامزاده پنج تن (ع) روز شنبه ۲۰ بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام باقی و مداحی مجتبی اسماعیل بیگی بعداز نمازظهر و عصر در جوار این آستان مقدس مراسم اقامه عزا برپا می‌کنند. همچنین در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) این مراسم روزشنبه ۲۰ بهمن ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی متقی و مداحی مادحین اهل بیت بعداز نمازظهر و عصر در جوار آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

در آستان مقدس امامزاده اهل بن علی (ع) این مراسم از روزسه شنبه ۱۶ بهمن ماه لغایت ۲۰ بهمن ماه به مدت ۵ شب با سخنرانی حجت‌الاسلام سبزیان‌، حجت‌الاسلام طالبی و حجت‌الاسلام بیگدلو و مداحی مادحین اهل بیت بعداز نمازمغرب و عشاء در جوار این آستان مقدس و همچنین  در آستان مقدس امامزاده شمس الدین محمد(ع) این مراسم روزجمعه ۱۹ بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی رضایی و مداحی فیضی بعداز نمازمغرب و عشاء در جوار آستان مقدس امامزاده شمس الدین محمد (ع) برگزار می شود.

در همین راستا، در آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) این مراسم روزجمعه ۱۹ بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طالب نیا و حجت الاسلام لواسانی و مداحی عرب نژاد و احمدی پور بعداز نمازمغرب و عشاء در جوار آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) برگزار می شود ضمن اینکه در آستان مقدس امامزاده اهل بن علی (ع)  این مراسم از روزسه شنبه ۱۶ بهمن ماه لغایت ۲۰ بهمن ماه به مدت ۵ شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سبزیان ، حجت الاسلام والمسلمین طالبی و حجت الاسلام و المسلمین بیگدلو و مداحی مادحین اهل بیت بعداز نمازمغرب و عشاء در جوار آستان مقدس امامزاده اهل بن علی(ع) برگزار می شود.

همچنین در آستان مقدس امام زاده سیده ملک خاتون(ع) از روز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه تا روز شنبه ۲۰ بهمن ماه و شب شهادت آن حضرت به مدت پنج شب مراسم با سخنرانی حجج اسلام ادیب یزدی، طالبی، بهشتی پور و بهرامی و با مداحی محسن اردستانی مداح اهل بیت در این آستان مقدس برگزار و همچنین در آستان مقدس امام زادگان سید جعفر و حمیده خاتون (ع) باغ فیض همزمان با شروع ایام فاطمیه دوم و سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) مراسم عزاداری آن حضرت از روز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه تا روز شهادت حضرت فاطمه (س) بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام ابوالفضل شجاعی و مداحی مجتبی صادقی در این استان برگزار می‌شود.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.