رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی امروز بر قله افتخار ایستاده است

سردار غیب پرور گفت: اگرچه امروز مشکل گرانی، تورم، بیکاری در کشور زیاد است اما معتقد هستیم این مشکلات نیز مانند مشکلات دیگر گذرا بوده و آینده از آن انقلاب اسلامی است.

سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه چهل سالگی در باورهای ما سن بلوغ و رشد لحاظ می شود، اظهار داشت: امسال دشمن جریح تر شده و ما عاقل تر، البته مشکلات هم بیشتر شده است. اینکه می گوییم ما عاقل تر شدیم به این جهت است که تدبیر بیشتری اندیشیده شده و در عرصه های فرهنگی و رسانه ای برنامه های بهتری ارایه شده است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز بر قله افتخار ایستاده است، گفت: اگرچه امروز مشکل گرانی، تورم، بیکاری در کشور زیاد است اما معتقد هستیم این مشکلات نیز مانند مشکلات دیگر گذرا بوده و آینده از آن انقلاب اسلامی است.

 

سردار غیب پرور تصریح کرد: اگرچه همه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به یک اندازه محقق نشده است اما خوشحالیم که اکنون انقلاب ما به یک دوران پختگی رسیده و مطمئن هستیم این انقلاب تا تحقق همه اهداف به کار خود ادامه خواهد داد.

 

وی ادامه داد: ما در بخش اقتصادی نیازمند انسجام جدی درونی هستیم و نقطه ثقل در جنگ اقتصادی خودباوری است اما بعضی ها این خود باوری را ندارند. ایران یک کشور بزرگ و ثروتمند و دارای سرمایه انسانی ممتاز است و ذخایر فسیلی، غیر فسیلی، منابع طبیعی معدن و جنگل، دریا و زمین هایی حاصلخیز را دارد از این رو حاصل نیروی انسانی و این منابع غنی نباید یک کشور محتاج باشد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما یک کشور غنی و ثروتمند هستیم که نیازمند برنامه ریزی و انسجام هستیم که انشاءالله همه باید این موضوع را باور کنیم و در برابر جنگ اقتصادی دشمن بهترین برنامه ریزی را برای رشد و تعالی کشور ارائه کنیم.

منبع: شبستان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.