معاون سیاسی سازمان بسیج :

کنفرانس ورشو نشانه مداخله غربی‌ها در غرب آسیا بود

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا در مقاطع مختلف به دنبال ائتلاف سازی‌هایی علیه جمهوری اسلامی بوده و تلاش کرده است با روش‌های مختلف برای انقلاب اسلامی مانع ایجاد کند.

قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین، در ارتباط با کنفرانس به اصطلاح صلح و امنیت خاورمیانه که با همکاری مشترک لهستان و آمریکا در ورشو برگزار شد، اظهارداشت: آمریکا در مقاطع مختلف به دنبال ائتلاف‌سازی‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است و تلاش کرده با روش های مختلف موانعی را برای انقلاب اسلامی ایجاد کند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها هرچه تلاش بیشتری را در این چهل سال انجام داده‌اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و از پیشرفت‌های آن جلوگیری کنند، نتیجه برعکس شده و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی روند تصاعدی به خود گرفته است. این موضوع را تمامی واقعیت‌های میدانی و اعداد و ارقام در حوزه های مختلف به همگان نشان داده است.

معاون سیاسی بسیج گفت: یکی از آخرین ترفندهای آمریکا برگزاری یک نشست در لهستان بود که تعدادی از وزرای خارجه کشورهای مختلف را با تطمیع، تشویق و تهدید در یک نمایش مضحک تحت عنوان همایش ایجاد صلح و ثبات در منطقه در لهستان جمع کردند.

وی ادامه داد: جالب است که بسیاری از کشورهای مطرح جهان از جمله روسیه به صراحت اعلام کرده اند، این نشست نه تنها هیچ ثباتی را ایجاد نخواهد کرد، بلکه به مشکلات منطقه نیز خواهد افزود.

حبیب زاده در بخش دیگری از سخنان خود به محل برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: چه ربطی به آمریکا و اروپایی ها دارد که در یک کشور اروپایی درباره مسائل غرب آسیا صحبت کنند، اگر استکبار جهانی و قدرت های زورگو و سلطه طلب ملت های منطقه را به حال خود بگذارند، خودشان بهتر از هر قدرت دیگری می‌توانند ثبات را ایجاد کنند.

وی برگزاری کنفرانس به اصطلاح صلح و امنیت خاورمیانه در لهستان را مداخله آشکار دولت های زورگو در امور داخلی کشورهای غرب آسیا دانست و افزود: این گردهمایی آمریکا و برخی از متحدان مرتجع آن که دنباله روی سیاست های جنگ طلبانه آمریکا و اسرائیل هستند مانند حرکت های دیگری که در این سالها انجام داده اند محکوم به شکست است.

معاون سیاسی بسیج با اشاره به موضع گیری های مختلف درباره این همایش گفت: روسیه بر شکست این کنفرانس تاکید کرده و حتی یکی از روزنامه های رژیم صهیونیستی نوشته است «بهترین دستاوردی که این همایش می تواند برای غربی ها و رژیم صهیونیستی داشته باشد این است که نتانیاهو در این همایش چند عکس یادگاری بگیرد»، این مطالب نشان می‌دهد آنها هم می‌دانند این همایش نتیجه‌ای برای آنها نخواهد داشت.

وی ادامه داد: سفر هیئت لهستانی به ایران و ارائه توضیح درباره دلیل برگزاری این همایش نشانه ترس آنها از تبعات آن برای خود آنهاست و قطعا نتیجه برایشان نخواهد داشت.

حبیب‌زاده در پایان تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در چهل سال گذشته مقابل زورگویی های آمریکا همگان را به این نتیجه رسانده، هرگاه آمریکا علیه ایران اقدامی کرده اگرچه مقداری هزینه برای ایران ایجاد کرده اما، آنکه سربلند و مقتدر از آن مسئله عبور کرده جمهوری اسلامی ایران بوده است و آمریکای جنایتکار سرافکنده بوده و خواهد بود.

خبرگزاري مهر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.