بیانیه سازمان بسیج در محکومیت جنایت تروریستی زاهدان

سازمان بسیج طی بیانیه ای عمل ننگین و خباثت آمیز مزدوران مرتجع و مزد بگیران رژیم کودک کش صهیونیستی و امریکای جنایت کار را محکوم کرد.

هادی نیوز:  سازمان بسیج طی بیانیه ای عمل ننگین و خباثت آمیز مزدوران مرتجع و مزد بگیران رژیم کودک کش صهیونیستی و امریکای جنایت کار را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

در پی عمل ننگین و خباثت آمیز مزدوران مرتجع و مزد بگیران رژیم کودک کش صهیونیستی و امریکای جنایت کار که باعمل نحس انتحاری منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از پاسداران و بسیجیان لشگر ۱۴ همیشه قهرمان امام حسین (ع ) اصفهان شدند.

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

در این بیانیه آمده است در روزگاری که انقلاب اسلامی نه تنها مردم ایران اسلامی بلکه همه جهان را به توحید و نفی ظلم و استکبار فرا می خواند گروهی بی هویت و فتنه گر مرتجع و مزد بگیران رژیم کودک کش صهیونیستی و امریکای جنایت کار از پویش اسلام ناب محمدی (ص) و وحدت  بنیادین اقوام در نظام اسلامی به خشم آمده و این چنین مذبوحانه به عمل ننگین انتحار و ترور دست می زنند و خانواده هایی را داغ دار عزیزانشان می کنند.  

علت این تفکرات دون بشری را باید در افتخاراتی جست که فرزندان انقلابی و محور مقاومت در عمل انقلابی به مقتدایشان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی در مقاطع حساس همچون حماسه ۲۲ بهمن ماه سیلی سخت و محکمی بر صورت استکبار زده و پرشور تر از همیشه معادلات پوشالی کفر و الحاد را به بن بست رسانده اند پاسداران و بسیجیان بالاترین دارایی خود را فدای اسلام و انقلاب کرده اند حال آنکه تا ابد برای تمام جوامع انسانی الگوی واقعی خواهند شد و یقین داریم این شهیدان در انتخاب راهشان کوچک ترین تردیدی نداشته و خوشا به سعادتشان که در راه میهن و مکتب اسلام به این فیض نایل شدند و چه زیبا فرمود رهبر عظیم الشان انقلاب : وقتی قرار است این جان برای انسان نماند چه بهتر که در راه خدا این رفتن انجام بگیرد.

 

سازمان بسیج مستضعفین ضمن محکوم نمودن این عملیات تروریستی مراتب همدردی خود را با خانواده های معظم شهدا و مجروحان این حادثه جانکاه اعلام و و ابراز می دارد. به مدد الهی و یاری امام زمان (عج) پاسداران و بسیجیان  در آمادگی کامل بوده و می باشند و شهادت طلبی جزء لاینفک فرهنگ پاسداری و بسیجی است. لذا دشمنان کوردل یقین داشته باشند که انتقام سختی متوجه آنان خواهد بود و تا ریشه کنی ظلم ،ترور و ارتجاع لحظه ای از پا نخواهند نشست.

 پایگاه اینترنتی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.