آذری جهرمی:

چه برنامه‌ای برای جوان‌گرایی در گام دوم انقلاب داریم؟

وزیر جوان کابینه دوازدهم دولت رکن مهم گام دوم انقلاب را مطابق فرمایشات رهبری، جوان‌گرایی دانست و با بیان اینکه وزارت ICT تاکنون به ۳۰۰ مدیر جوان میدان داده است، گفت: چه برنامه‌ای برای جوان‌گرایی داریم؟

هادی نیوز:  بیانیه "گام دوم انقلاب" تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه "گام دوم انقلاب" خطاب به ملت ایران مأموریت‌های نسل جوان در گام دوم انقلاب را تشریح کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور "بیانیه‌ گام دوم انقلاب" به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ گذشته پرداختند و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه کردند.

در بخشی از آن بیانیه آمده است: غفلت از قشرهای نیازمند حمایت، به هیچ رو مورد قبول نیست؛ این سخنان در قالب سیاست‌ها و قوانین، بارها تکرار شده است ولی برای اجرای شایسته‌ آن چشم امید به شما جوان‌ها است و اگر زمام اداره‌ بخش‌های گوناگون کشور به جوانان مؤمن و انقلابی و دانا و کاردان -که بحمدالله کم نیستند- سپرده شود، این امید برآورده خواهد شد؛ ان‌شاءالله.

با وجود اینکه دشمن سعی می‌کند ما ندانیم در کدام نقطه ایستاده‌ایم ولی رهبر معظم انقلاب نشان دادند ما در بلندای تاریخ هستیم.

در همین راستا محمد جواد آذری جهرمی؛ وزیر دهه شصتی کابینه دوازدهم دولت با توییتی که به رکن مهم "گام دوم انقلاب" پرداخته و از زمان میدان دادن به جوانان گفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه موضوع مذکور با قانون هم حل نشد، تصریح کرد: چه برنامه‌ای برای جوان‌گرایی (نه ژن خوب‌گرایی) داریم؟

وی افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون به 300 مدیر جوان میدان داده است و نتیجه هم گرفته است؛ راهبرد را عملی کنیم تا پیشرفت را ببینیم.

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.