اکبر معصومی

حرف روز/ درود خدا بر سپاه پاسداران

فرمانده معظم کل قوا در دیدار با هزاران نفر از مردم تبریز، با یادآوری شهادت تعدادی از پاسداران در زاهدان، امنیت کشور را حاصل جانفشانی و خون پاک جوانان دانستند[...]

یادداشت: فرمانده معظم کل قوا در دیدار با هزاران نفر از مردم تبریز، با یادآوری شهادت تعدادی از پاسداران در زاهدان، امنیت کشور را حاصل جانفشانی و خون پاک جوانان دانستند و با تجلیل از جانفشانی سپاه فرمودند: «درود خدا بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.» از این رو سه نکته اساسی را بیان می‌کنیم:
۱ـ تقدیر فرمانده معظم کل قوا از سپاه بار دیگر نشان داد، این نهاد مقدس در طول چهل سال گذشته مسیر درستی را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی پیموده و در برقراری امنیت در سال‌های اخیر صدها شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ از این رو سناریوی ناامن‌سازی مرزهای کشور این بار نیز محکوم به شکست خواهد بود و امنیت جمهوری اسلامی در ناامن‌ترین نقطه جهان همچنان تداوم خواهد داشت.
۲ـ فلسفه و کارکرد سپاه در دوران انقلاب اسلامی نشان داده است، این نهاد مقدس، ظرفیت‌های بالقوه دیگری نیز دارد. موفقیت سپاه در ساخت دقیق‌ترین موشک، رساندن کشور به خودکفایی در حوزه بنزین با وجود اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها، ساخت کشتی‌های تجاری و نظامی با تراز بین‌المللی و...، همگی نشان از پویا و موفق بودن سپاه است. بنابراین سپاه بدون گرایش‌های جناحی و سیاسی همواره در مسیر پیشرفت نظامی، امنیتی، فضایی و... کشور در حال کار و کوشش است.
۳ـ با در نظر داشتن وضعیت فعلی کشور، به نظر می‌رسد جنگ اقتصادی آخرین تلاش دشمن برای جداسازی مردم از انقلاب اسلامی است؛ از این رو وجود تفکرات برون‌نگر در حل مشکلات اقتصادی در برخی مجموعه‌های اجرایی کشور، کار را بر مردم سخت کرده است؛ از این رو در وضعیت فعلی نیز مردم در انتظار نگاه به درون با رویکرد جهادی برای حل مشکلات اقتصادی خود هستند.
در پایان باید گفت، در وضعیت فعلی نیاز است که با تغییر در نگرش‌ها، اقدام عملی در حل مشکلات اقتصادی و و کارآمد نشان دادن نظام اسلامی و مقابله با سیاست‌های دشمنان انجام شود. البته شکی نیست که سپاه به همراه دیگر نهادهای انقلابی با نگاه جهادی تحت هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا حرکت کرده و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات و کاستن آلام مردم دریغ نخواهد کرد و دیری نخواهد گذشت که دوباره جمله زیبای درود خدا بر سپاه پاسداران را خواهیم شنید.
منبع: سایت بصیرت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.