سردار فدوی:

امکان موفقیت با عمل به فرمول‌های اقتصادی دشمن وجود ندارد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امکان موفقیت با عمل به فرمول‌های اقتصادی دشمن وجود ندارد.

هادي نيوز:  سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه پنجشنبه در بیست و نهمین یادواره ۷۴ شهید مسجد حضرت ابراهیم خلیل(ع) اظهار داشت: امام، شهدا، رزمندگان و ملت ما به شروطی که خدا معین کرده و تکالیف خود عمل کردند و خدا هم به وعده‌ای که داده عمل کرد و این انقلاب چهل سالگی خود را جشن گرفت.

وی با بیان اینکه کشور ما زیر عنایت و الطاف همیشگی بیش از ۲۰۰ هزار شهید سرافراز است، ادامه داد: دشمنان با شیطنت‌ها و تؤطئه‌های خود در طول چهل سال با شکست روبرو شدند که یکی از قوی‌ترین علت‌های شکست آن‌ها شهدا و ایستادگی ملت بر وعده‌های خود است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چهل سال محک خوردیم، افزود: مردم شهیدپرور ایران چهل سال به وظایفی که خدا مشخص کرده بود عمل کردند و خدا هم پشت و پناه این نظام بود و بر اساس این وعده الهی در صورت عمل به تکالیف و وظایفی که خدا مقرر کرده عالم هم در مقابل ما باشد به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

سردار فدوی با اشاره به اظهار نظر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ما خواستیم حکومت سوریه را نابود کنیم اما نتوانستیم چون ایران نخواست، خاطرنشان کرد:  آمریکا و همه متحدانش در طول این سال‌ها علیه نظام ما دست به هر کاری زدند و امروز هم در کشورهای منطقه به دنبال ساقط کردن حکومت‌ها هستند ولی بر اساس وعده حق خداوند دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان ما، امام، شهدا، جنگ و انقلاب را ندیدند، اضافه کرد: بسیاری از شهدای مدافع حرم بعد از اتمام جنگ تحمیلی به دنیا آمده‌اند ولی عملکرد با همان معرفت، شناخت، اعتقاد و باور به گونه‌ای بوده است که انگار همه آن‌ها را درک کرده و دیده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در عمل به وظیفه و تکلیف زمان و مکان معنی و مفهومی ندارد، ابراز داشت: در دهه ۶۰ اگر می‌خواستی بعضی از گناهان را انجام بدهی شاید امکانش فراهم نبود اما امروز برای خوب و بد عمل کردن همه چیز در دسترس است و جوان ما خودش را از شیاطین زمانه مصون نگه می‌دارد و در معرض رحمت خدا قرار می‌دهد؛ همه چیز و آرزوهایش را رها و به جبهه و جنگی که در خاک کشور خودش نیست می‌رود و شهید می‌شود و حتی برخی اوقات پیکر پاکشان هم باز نمی‌گردد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه می‌گوید همه عالم شما را تهدید می‌کند، افزود: مگر ما از روز اول انقلاب تحریم نبودیم و خدا نگذاشته بود این تحریم‌ها جلوه پیدا کند و امروز هم اگر به دستور خدا عمل کنیم تحریم‌ها اثری نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی ما ممکن نیست با فرمول دشمن حل شود، گفت: امروز با مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی مواجه هستیم چرا که طبق فرمول اقتصادی دشمن نمی‌توان به موفقیت رسید و ما گاهی می‌خواهیم طبق فرمول‌ها و قواعد دشمن خود یعنی آمریکا عمل کنیم و موفق هم شویم، این امر امکان ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهار نظر وزیر دفاع اوباما مبنی بر اینکه ما هم پیمانان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای به دنبال این هستیم که توانی ایجاد کنیم تا در برابر ایران بازدارنده باشیم، عنوان کرد: خداوند کاری کرده است که آمریکا به عنوان رأس دشمنان ما سال‌ها است رسما اعلام می‌کند که ایران با آن‌ها چه خواهد کرد و خداوند متعال این عنایات و توجهات خود را نهایی خواهد کرد و وعده امام راحل(ره) انشاالله تحقق خواهد یافت و پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) سپرده خواهد شد.

سردار فدوی با اشاره به مقام والای شهید گفت: شهیدان به راستی به تکالیف و وظایف الهی خود عمل کرده و خداوند هم مقام بالایی به آن‌ها عطا کرده است و این مراسم‌ها به خاطر این است که خیر و بهره‌ای به ما برسد و گر نه ما نمی‌توانیم مقام شهید را پاس بداریم.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.