پیام تبریک والمسلمین‌حاجی‌صادقی به آیت‌الله رئيسی

سپاه و بسیج آماده همکاری با دستگاه قضا است

بعد التحیه و السلام انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک عرض می‌نمایم.

سرور گرامی‌حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)
بعد التحیه و السلام انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک عرض می‌نمایم.
این انتصاب امیدهای فراوانی در جامعه اسلامی و انقلابی به ویژه در میان نیروهای انقلابی کشور پدید آورده است. انتظار بحق مردم از جناب‌عالی که دارای سابقه‌ای درخشان در دوران چهل ساله انقلاب اسلامی با ویژگی‌هایی همچون تدیّن، ولایتمداری، انقلابی، مجاهدت و مردمی بودن هستید، همان تحول اساسی مورد مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در قوه قضائیه است. 
از مطالبات مردم به ویژه نیروهای مدافع انقلاب و ارزش‌ها، اجرایی کردن فرمان حیات‌بخش هشت ماده‌ای صادره از سوی رهبر فرزانه انقلاب در سال 1380 و برخورد قاطع بر اساس موازین و احکام شرعی و اسلامی می‌باشد. اگر آن فرمان عدالت‌گستر و فسادستیز برگرفته از اندیشه‌های پاک و حکومت عدل علوی در پرتو مدیریت جهادی و روحیه انقلابی با اهتمام سران قوای سه‌گانه و دستگاه‌های تحت امر، جدی‌تر گرفته و اجرایی می‌شد؛ امروز، دشمن موفق به سیاه‌نمایی و پاشیدن بذر یأس و ناامیدی در میان آحاد جامعه نبود.
اکنون شما در آغازین سال گام دوم انقلاب اسلامی، در جایگاهی توفیق افتخار خدمت پیدا کرده‌اید که جایگاهی گره‌گشا و نقش‌آفرین در شتاب‌بخشی به حرکت انقلاب اسلامی است. تمامی امور مهم و مرتبط با این جایگاه به اقتضای شرایط، در بندهای هشت‌گانه حکم انتصاب جناب‌عالی که حکمی امیدآفرین است؛ به تصریح مورد عنایت مقام عظمای ولایت قرار گرفته است. از کارهای مهم و مورد تأکید ولی امرمان در بیانیه گام دوم انقلاب، جهادی همه‌جانبه برای ایجاد امید در جامعه نسبت به آینده درخشان ایران اسلامی است. این امر را باید جدی گرفت؛ چرا که در مقطع کنونی، جبهه استکبار شکست‌خورده در چهل سال گذشته، تمام توان خود را با به راه انداختن یک جنگ ترکیبی هوشمند، با هدف ایجاد بدبینی نسبت به جریان انقلاب، بی‌اعتمادی نسبت به مسئولین نظام و ناامیدی نسبت به آینده در میان آحاد جامعه و خصوصاً جوانان عزیز کشورمان به کار گرفته است. بنابراین کلید اصلی برای عبور از این شرایط و غلبه بر جنگ ترکیبی دشمن، ایجاد و تقویت امید در جامعه است.
از اساسی‌ترین راهبردها برای حاکم ساختن فضای امید و نشاط انقلابی در جامعه حسب اقتضائات فعلی، مبارزه جدی، فراگیر و بدون هیچ نوع ملاحظه با فساد و مفسدین در تمامی حوزه‌ها و سطوح است.
امید است با تحول اساسی در دستگاه قضا با رویکرد عدالت‌گستری به معنای دقیق کلمه و در تراز گام دوم انقلاب اسلامی، موجبات خشنودی رهبر عزیزتر از جان‌مان و مردم صبور و نجیب کشورمان را فراهم سازید.
اینجانب ضمن آرزوی موفقیت و برخورداری از تأییدات الهی برای جناب‌عالی و تمامی همکاران محترم در قوه قضائیه، به نمایندگی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین آمادگی هر گونه همکاری لازم در چارچوب قانون و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) را اعلام می‌نمایم.
عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
منبع: هفته نامه صبح صادق

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.