سردار غیب پرور:

توانمندی موشکی جزو ثروت‌های معنوی ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که توانمندی موشکی کاملا بومی جمهوری اسلامی ایران جزو ثروت‌های معنوی است.

هادی نیوز: سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج در حاشیه بازدید از نمایشگاه موشکی نیروی هوافضای سپاه در یادمان شهدای عملیات بیت المقدس پادگان شهید حبیب الهی که برای کاروان‌های راهیان نور در اهواز برپا شده، در جمع خبرنگاران در سخنانی گفت: برادران عزیز ما در نیروی با افتخار هوافضای سپاه امکانات مختلف خود اعم از موشکی و پهپادی را در «یادمان بیت‌المقدس» تعبیه و آماده بازدید کاروان‌های راهیان نور کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روزانه 4 هزار نفر از این نمایشگاه موشکی بازدید می‌کنند، افزود: در سایر یادمان‌ها آنچه را که مردم می‌بینند یادآوری هشت سال دفاع مقدس است اما در شهر موشکی، دستاوردهای علمی نظامی جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی به نمایش گذاشته که موجب امیدآفرینی در دل مردم می‌شود.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه اظهارات دشمنان در خصوص توانمندی موشکی ایران، صحبت‌های جدیدی نیست، گفت: دشمنان طی 40 سال گذشته همیشه چوب لای چرخ حرکت انقلاب اسلامی گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه توانمندی موشکی کاملا بومی جمهوری اسلامی ایران جزو ثروت‌های معنوی ماست، گفت: اصولا نباید اظهارنظرهای دشمنان در خصوص محدودسازی قدرت موشکی ایران را جدی گرفت.

 

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.