رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اهواز:

اظهارات دشمنان درباره محدودسازی قدرت موشکی ایران را نباید جدّی گرفت

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بیان اینکه توانمندی موشکی کاملا بومی جمهوری اسلامی ایران جزو ثروت‌های معنوی ماست، گفت: اصولا نباید اظهارنظرهای دشمنان در خصوص محدودسازی قدرت موشکی ایران را جدی گرفت.

 سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برادران عزیز ما در نیروی با افتخار هوافضای سپاه امکانات مختلف خود اعم از موشکی و پهپادی را در «یادمان بیت‌المقدس» تعبیه و آماده بازدید کاروان‌های راهیان نور کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه، یک تدبیر بسیار خوب از سوی نیروی هوافضای سپاه و سازمان بسیج بود، افزود: در سایر یادمان‌ها آنچه را که مردم می‌بینند یادآوری هشت سال دفاع مقدس است اما در شهر موشکی، دستاوردهای علمی نظامی جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی به نمایش گذاشته که موجب امیدآفرینی در دل مردم می‌شود. در همین ایام که هنوز با تعطیلات نوروز فاصله داریم، روزانه ۴ هزار نفر از این شهر موشکی بازدید می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه اظهارات دشمنان در خصوص توانمندی موشکی ایران، صحبت‌های جدیدی نیست، گفت: دشمنان طی ۴۰ سال گذشته همیشه چوب لای چرخ حرکت انقلاب اسلامی گذاشته‌اند.

 

سردار غیب پور در پایان با بیان اینکه توانمندی موشکی کاملا بومی جمهوری اسلامی ایران جزو ثروت‌های معنوی ماست، گفت: اصولا نباید اظهارنظرهای دشمنان در خصوص محدودسازی قدرت موشکی ایران را جدی گرفت.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج گفت: امروز در زمانی که حضور کاروان‌های راهیان نور به اوج خود می‌رسد به لطف خدا در این مکان حاضر هستیم.

 

وی ادامه داد: این منطقه یادآور خاطرات بسیاری است. اکنون روبروی ما منطقه دی حردان قرار دارد که رزمندگان دفاع مقدس با اسم این منطقه آشنا بوده و از این منطقه خاطرات زیادی دارند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: این نمایشگاه تدبیر بسیار خوبی از طرف مجموعه هوافضا و سازمان بسیج بود که زیرساخت‌های آن را فراهم کردند. این منطقه به شهر اهواز دسترسی خوبی دارد که مردم اهواز امکان بازدید از این نمایشگاه را دارند.

 

وی ادامه داد: ویژگی دیگر این منطقه قرار گرفتن در منطقه کاروان‌های عبوری به سمت مناطق عملیاتی است. البته این نمایشگاه و یادمان یک تفاوت اساسی با سایر یادمان‌ها دارد. آنچه ما در یادمان سعی در نمایش آن داشتیم، یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس بود، اما این منطقه محل نمایش دستاورد‌های علمی و دفاعی نسل جدید سربازان ولایت است و کسانی که سابقه علمی را با منش پاسداری و کار جهادی خود همراه کردند و صحنه فوق العاده‌ای را ایجاد کردند.

 

سردار غیب پرور تصریح کرد: امروز که در آغاز اعزام اردو‌های راهیان نور هستیم، به طور متوسط در حدود ۴ هزار نفر از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند و این امکان برای بازدیدکنندگان وجود دارد تا سوالات خود را درباره دوران دفاع مقدس بپرسند.

 

پایگاه اطلاع رسانی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.