سفر خارجی آقای استاندار کار دستش داد؛ غراوی سرپرست استانداری گلستان شد

معاون اول رئیس جمهور گفت: غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان از امروز به عنوان سرپرست استانداری منصوب شده است.

هادي نيوز: اسحاق جهانگیری  در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان در واکنش به غیبت چندروزه سیدمناف هاشمی و حضورش در خارج از کشور اظهارداشت: در بحران، مدیریت تعیین کننده است. هر فردی که مسئولیت می‌گیرد باید مأموریت حوزه خود را به خوبی تشخیص دهد و از خود بگذرد تا مصالح مردم و کشور تأمین شود. وقتی از مدیریت جهادی صحبت می‌کنیم یعنی مدیریتی که قدرت تشخیص دارد.

وی افزود: هرکسی در هر سطحی از مدیریت بوده و مسئولیت قبول کرده است، باید به وظایف خود عمل کند. در بحران مدیریت باید جهادی کار کنیم. باید از جان و آبروی خود مایه بگذاریم تا مردم درامان باشند.  

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: ممکن است گاهی اوقات با خانواده سفر رفته باشیم و حادثه‌ای رخ می‌دهد، برای همین لازم است سفر را رها کنیم و به خانواده بزرگترمان رسیدگی کنیم.

 وی تصریح کرد: قبول نمی‌کنم مدیری مسئولیتی داشته باشد اما در سخت‌ترین شرایط در صحنه نباشد. ستاد بحران و وزیر کشور باید همه این مسائل را بررسی کند و اگر کسی کوتاهی کرده است حتما برخورد خواهد شد.

معاون اول رئیس‌جمهور یادآور شد: از 29 اسفند مکرر با استانداران گلستان و مازندران صحبت کردم که اوضاع چگونه است، هر دو نفر اطمینان می‌دادند که مشکلی نیست و اوضاع تحت کنترل است، معلوم است که اینجا اتفاقات نگران کننده‎ای افتاده که نیاز به دقت بیشتری داشت.

جهانگیری گفت: برای همین از وزیر کشور می‌خواهم چند روز در استان حضور داشته باشد و همه مسائل را شخصاً پیگیری و با کمک غراوی که امروز به سرپرستی استانداری منصوب شده است، اقدامات لازم را برای خدمات رسانی به سیل‌زدگان انجام دهند.

تسنيم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.