خطر سیل در کمین دورود + اسامی مناطقی که باید تخلیه شوند

فرماندار دورود گفت: برخی روستاها و محله‌های دورود برای جلوگیری از حوادث ناگوار ناشی از سیل باید تخلیه شوند.

هادي نيوز: فریبا بهاری سرپرست فرمانداری دورود  اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی از امروز بارش‌ها در استان لرستان و به طبع در دورود آغاز شده و به مدت چند روز ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته شدت بارندگی‌ها به حدی خواهد بود که تیره رود طغیان کرده و سطح آب به حدی بالا بیاید که موجب زیر آب رفتن قسمت‌های ساحلی شهر دورود شود.

سرپرست فرمانداری دورود گفت: با توجه به اینکه سیل موجب زیر آب رفتن قسمت‌های زیادی خواهد شد از شهروندان ساکن در حاشیه رودخانه تیره رود درخواست می‌شود هشدارها را حدی گرفته و ضمن حفظ خونسردی نسبت به تخلیه منازل مسکونی اقدام کنند.

وی از اهالی روستاهای سنگر، قلعه کارضا، یوسف‌آباد، امیرآباد، فرمان‌آباد، خسروآباد، گوشه پل و شکرآباد درخواست کرد با توجه به طغیان رودخانه و سر ریز کردن سد مروک در اسرع وقت نسبت به تخلیه منازل خود و اسکان در مناطق امن اقدام نمایند.

بهاری همچنین از اهالی ساکن در مناطق سری‌ساتی، بحرین، منوچهری، صفا، عزت‌آباد، قلعه ضرغام، بلوار آیت‌الله بروجردی، کوی همت، کوی کارمندان سیمان، کوی شهرداری، فرهنگیان و الغدیر تقاضا کرد در اسرع وقت نسبت به تخلیه منازل مسکونی خود و سکونت در مناطق امن تا اطلاع ثانوی اقدام کنند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.